Şenol Güneş, Ozan Tufan'a oyundan çıkarken ne söyledi? İşte o sözler... | Norveç - Türkiye : 0-3
Şenol Güneş, Ozan Tufan'a oyundan çıkarken ne söyledi? İşte o sözler... | Norveç - Türkiye : 0-3

A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Şenol Güneş, güçlü bir takım olan Norveç’i mağlup ettikleri için mutlu olduklarını belirterek, "Dünya Kupası’nda olmayı ben çok olmayı istiyorum. Ben, oyuncular mutlu, Türkiye mutlu. Bu mutluluğu Allah bozmaz yeter ki biz bozmayalım" dedi. Türkiye, 2022 FIFA Dünya Kupası Elemeleri G Grubu ikinci maçında İspanya’nın Malaga şehrinde karşılaştığı Norveç’i 3-0 mağlup etti. Mücadelenin ardından basın toplantısında açıklamalarda bulunan A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Şenol Güneş, "Güçlü bir takım olan Norveç ile oynadık ve kazandık. Mutluyuz. Kazandık ve her şeyi doğru yaptık. Rakibin gücünü biliyorduk. Özellikle Sörloth ve Haaland’ın etkinliğini biliyorduk. Onların zaaflarından yararlandık. Sabırlı oynadık. Doğru oyundu. İyi sonuç geldi. Bütün Türk milletinin arkamızda olduğunu hissediyoruz. O heyecanı ve sorumluluğu yaşıyoruz. Bizim için güzel bir maç oldu" diye konuştu. Oyuncularının kazanma sorumluluğuna alıştığını belirten başarılı teknik adam, "Letonya farklı bir maç ve bu tür maçların zorlukları vardır. Sabırlı oynamalıyız. Peşinen favori olmayı ya da mağlup olmayı kabul etmemeliyiz. O doğru değil. Letonya’da zor bir maç. İki tane güçlü takımı yendiğimiz yeneceğimizin garantisi değildir. Ama oyunumuz, isteğimiz, kazanma ruhumuzu kullanacağız. Bu akşamdan itibaren Letonya maçına hazırlanacağız. Her şeyi yerinde, zamanında yapmak lazım. Bu kadar emeğin karşılığında kaybetmeye benim de oyuncularımızın da hakkı yok. Bunun karşılığını almamız lazım. Dünya Kupası’nda olmayı ben çok olmayı istiyorum. Ben, oyuncular mutlu, Türkiye mutlu. Bu mutluluğu Allah bozmaz yeter ki biz bozmayalım" şeklinde konuştu. "Ozan’a ’Yeni başlıyorsun’ dedim" Norveç karşısında 2 gol atan Ozan Tufan’ı oyundan alırken ona ne söylediğinin sorulması üzerine Güneş, "Ozan iyi bir oyuncu. Fenerbahçe’de de iyi oynuyor. Biz de de iyi oynuyor. Ama yeni başlıyor. Ona söylediğim de oydu" diye cevap verdi. "Daha iyi olmamız lazım" Hollanda ve Norveç maçlarının Avrupa Şampiyonası öncesinde oyun sisteminin bir provası olduğu görüşünün kısmen doğru olduğunu söyleyen deneyimli teknik adam, "Ama her gün yeni bir kadro çıkıyor önümüze. İyi oynuyoruz ama yeterli mi? Daha iyi olmamız lazım. Savunma anlayışında oldukça mesafe aldık. Öndeki oyuncularımızın savunmaya yardımlaşması bize zenginlik kattı. Daha da iyi yapmamız lazım. Çünkü dünya futbolu iyi yapıyor" diyerek sözlerini tamamladı.



Recep Yazıcı, o futbolcuları kutladı! | Bursaspor - Menemenspor : 0-1
Recep Yazıcı, o futbolcuları kutladı! | Bursaspor - Menemenspor : 0-1

Menemenspor Teknik Sorumlusu Recep Yazıcı, kazandıkları için mutlu olduklarını dile getirerek, “Aldığımız 3 puan bizim için 6 puan değerinde” dedi. Bursaspor, TFF 1. Lig’in 23. haftasında Menemenspor’a kendi sahasında 1-0 mağlup oldu. Maç sonu düzenlenen basın toplantısında konuşan Menemenspor Teknik Sorumlusu Recep Yazıcı, “Öncelikle Bursaspor’un bu güzel stadyumunda oynadığımız için mutluyuz. Oyun bize zevk verdi. Kazandığımız için de çok mutluyuz Bursaspor yöneticililerinin misafirperverliği için de ayrıca teşekkür ederiz. Oyuna gelince ilk yarı istediğimiz varyasyon yapmaya başardık. İkinci yarı istediğimiz oyun oldu. Taktiksel düzen ve değişikliklerle maçı kazandık. Bizim amacımız ligde kalıcı olmak. Kalıcı olduktan sonra gençlerle ülke futboluna katkıda bulunmak istiyoruz. Geçen maçlara baktığımızda bizim de yaş ortalamamız 22-23’tü. Aldığımız 3 puan bizim için 6 puan değerinde. Nefes aldık, rakiplerimizin kaybettiği haftada. Takımımızı ve tüm camiayı kutluyorum. Takım olmak yolunda büyük mesafe kat ettiğimizi düşünüyorum. Oyuncularımı kutluyorum. Bursaspor’un genç oyuncularını kutluyorum. Ülke futboluna onlar da katkı sağlayacak. Onlarda centilmence oynadılar. Onları da kutluyorum" diye konuştu.



Son dakika - MESUT ÖZİL FENERBAÇEDE!!!
Son dakika - MESUT ÖZİL FENERBAÇEDE!!!

Son dakika transfer haberi olarak hafta başında Arsenal ile Mesut Özil cephesinde yeni bir görüşme gerçekleşmesi ve fesih sürecinde bir miktar daha mesafe ...



Semih Özü'den maçın hakemi için dikkat çekecek sözler! | Ümraniyespor - Adanaspor : 1-0
Semih Özü'den maçın hakemi için dikkat çekecek sözler! | Ümraniyespor - Adanaspor : 1-0

Adanaspor Teknik Sorumlusu Semih Özü, Ümraniyespor karşısında hak etmedikleri bir mağlubiyet aldıklarını ifade ederek, hakemin maçı gerdiğini söyledi. TFF 1. Lig’in 15. haftasında Adanaspor deplasmanda karşılaştığı Ümraniyespor’a 1-0 mağlup oldu. Mücadelenin ardından basın toplantısında konuşan Adanaspor Teknik Sorumlusu Semih Özü, "Hak etmediğimiz mağlubiyet aldık. Daha iyi oynadık. Rakibin ilk şutu gol oldu. Oyuncular arasında gerginlik yoktu. Hakem maçı biraz gerdi. Yanlış kararlar oyuncularımızı gerdi. Maçın 60. dakikasına kadar üstünlük bizdeydi. Olmayan bir penaltı, çok ağır bir karar. Oyuncumuz görmedi arkadan gelen oyuncuyu. Mesafe çok yakındı. Belki sarı karttı ama kırmızı kart çok ağırdı. Gidişatı etkileyen bir karar. Böyle kararları doğru vermek lazım. Orta hakemin kararı yanlıştı. Bizi etkiledi. Oyuncularımızın performansı ümit verdi. Uzun bir aradan sonra lige döndük. Adanaspor’a yakışır bir şekilde mücadele edeceğiz. Rakibimize başarılar diliyorum" şeklinde konuştu.



Uludağ İçecek’ten, maç öncesi Frutti Extra Bursaspor’a moral
Uludağ İçecek’ten, maç öncesi Frutti Extra Bursaspor’a moral

Frutti Extra Bursaspor basketbol takımının resmi sponsorluğunun yanı sıra Almanya Euroleague’in resmi sponsoru Uludağ İçecek A.Ş; İnegöl Yenice’de bulunan tesislerinde basketbolcuları ağırladı. Uludağ İçecek’in ürettiği içecekleri tadarken, Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl öncülüğünde tesisi, üretim hatlarını gezen basketbolcular, ING Basketbol Süper Lig’inde Beşiktaş ile karşılaşacakları maç öncesi moral depoladı. Ziyaretin sonunda Kızıl’dan markanın doğuşundan bugüne geçen süreç, yatırımları, başarıları hakkında bilgi alan basketbolcular kebap yiyerek ziyareti sonlandırdı. Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, fabrikada basketbolcuları ağırladıklarını ifade ederek, “Amacımız basketbolculara tesislerimizi gezdirmenin yanı sıra, kendimizi anlatmak ve seyircisiz oynanacak maçlar öncesi moral vermek. Uludağ İçecek ve takımın adını taşıyan Frutti Extra hakkında kısa bir anlatım yaptık. Almanya Euroleague sponsorluğumuzu ve Türkiye’deki beklentilerimizi paylaştık. Yaptığımız projelerin uzun vadeli olduklarını anlattık. Basketbolcularla ve yönetici arkadaşlarla bu uzun yolda neler yapmak istediklerimizi konuştuk. Cumartesi günü Beşiktaş maçı var ve arkasından takım Fethiye’ye gidiyor. Bu iki maçı kazanarak sezona iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz” dedi. “Biz hızlı tüketim sektöründeyiz ve yine farklı bir şey yaptık. Frutti Extra Bursaspor - Beşiktaş maçını bir kanal şifresiz yayınlayacak. Bursa’da Özgen Çay Bahçeleri’ne taraftarlarımız maskelerini alarak gelecekler ve bir Frutti Extra içene ikincisini bizim hediye edeceğimiz hoş bir kampanya ile maçı izleyecekler. İnsanların açık havada ama maske ve mesafe kurallarına uyarak hiç olmazsa takımlarını seyretmelerini ve desteklemelerini istiyoruz. Bizim iznimiz olduğu için biz sahada olacağız ama gözümüz kulağımız da dışarıda olacak” diye konuştu. Pandemi bittikten sonra 7 bin kişilik salonu ağzına kadar doldurmak için de çalışmalar yapacaklarının altını çizen Kızıl, “Frutti Extra Bursaspor basketbol takımının biletli seyirci ile salonun yüzde 90’ını dolduracağını, herkesin eşleri ve çocuklarıyla gelerek, küfürsüz maç seyredeceklerini ve Türkiye’nin en büyük taraftar grubu Teksas ile maç seyretmenin keyfine varacaklarını düşünüyorum” dedi.



Adana Demirspor kaybetti taraftarlar hüngür hüngür ağladı
Adana Demirspor kaybetti taraftarlar hüngür hüngür ağladı

Adana Demirspor’un Süper Lig yolunda Fatih Karagümrük’e play-off final maçında kaybetmesinin ardından Adana Demirsporlu taraftarlar hüngür hüngür ağladı. TFF 1. Lig Play-Off Final müsabakasında Adana Demirspor ile Fatih Karagümrük Eryaman Stadyumu’nda karşı karşıya geldi. Adana Demirspor, İstanbul ekibine penaltılarda 6-5 mağlup oldu ve Süper Lig’e çıkma şansını kaçırdı. Mavi-lacivertli ekibin yenilmesin ardından Adana’da da taraftarlar maçı izledikleri Seyhan İlçesi’ne bağlı Gençlik Meydanı, Şinasi Efendi Caddesi ve birçok yerden üzülerek ayrıldı. Bazı taraftarların ise yenilginin ardından ağladığı görüldü. Öte yandan binlerce taraftarın bu anlarda sosyal mesafe kurallarını ve maske takma zorunluluğunu hiçe saymaları dikkat çekti.



Adana'da büyük coşku! | Adana Demirspor taraftarlarından coşkulu final kutlaması! | TFF 1. Lig
Adana'da büyük coşku! | Adana Demirspor taraftarlarından coşkulu final kutlaması! | TFF 1. Lig

TFF 1.Lig ekiplerinden Adana Demirspor, play-off yarı final ikinci maçında evinde Bursaspor’u yenerek finale yükseldi. Adana Demirsporlu taraftarlar, takımlarının finale yükselmesini coşkuyla kutladı. Adana Demirspor, Süper Lige yükselme potasında play-off yarı final ikinci maçında Bursaspor’u 4-1 mağlup ederek finale yükseldi. Adana Demirsporlu taraftalar maçın bitiş düdüğü ile birlikte finale yükselme coşkusunu sokaklarda kutladı. Adana Demirsporlu taraftarlardan sosyal mesafesiz kutlama Kent genelinde taraftarlar grupları bayrakları ile süsledikleri araçlarıyla konvoy oluşturup tur attı. Finale yükselmeyi kutlayan Adana Demirsporlu taraftarlar sokaklarda çiftetelli oynadı. Binlerce taraftar, sokağa dökülerek sosyal mesafe kurallarını hiçe sayıp sevinmeye devam etti. Şehrin birçok noktası gerçekleşen kutlamalarda taraftarların maske takamaması dikkatlerden kaçmadı.



Sivas’ta Avrupa coşkusu! | Meşhur taraftardan açıklamalar! | Süper Lig
Sivas’ta Avrupa coşkusu! | Meşhur taraftardan açıklamalar! | Süper Lig

Süper Lig’i 4. sırada bitiren DG Sivasspor’un UEFA Avrupa Ligi’nde ön eleme oynama hakkı elde etmesi şehirde sevinçle karşılandı. Göztepe karşılaşması sonrası kent merkezinde toplanan taraftarlar, 11 yıl sonra yeniden Avrupa’ya gitmenin mutluluğunu yaşadılar. Süper Lig’in son haftasında deplasmanda Göztepe’ye 3-1 mağlup olmasına rağmen sezonu 60 puanla 4. olarak tamamlayan Sivasspor, UEFA Avrupa Ligi’nde elemelerde mücadele etme hakkı elde etti. Tarihinde 2. kez Avrupa kupalarında boy gösterecek Sivasspor, ön eleme turlarına katılacak. Kırmızı-beyazlı taraftarlar da maç sonrası kent merkezinde toplanarak Avrupa sevinci yaşadı. Ellerinde meşalelerle kutlamalar yapan futbolseverler, zaman zaman sosyal mesafe kuralını ise hiçe saydı. Polis ekipleri taraftar gruplarının olduğu bölgelerde yoğun güvenlik önlemi aldı. Çılgınlar 58 Taraftar Grubu Lideri Sadettin Şanlı, Sivasspor’un UEFA Avrupa Ligi’ne gitme hakkı elde etmesine çok sevindiklerini söyleyerek, “Biz her zaman Sivasspor’umuzun arkasındayız. Yensek de yenilsek de. Takımımızla gurur duyuyoruz, UEFA Avrupa Ligi’ne gitmesinden dolayı. Avrupa kupalarında ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğiz. Sivasspor’un her zaman yanındayız” dedi.




« Previous Next »


Popular Tags

#Mesut Ozil  #Best Goals  #Paul George  #Kawhi Leonard  #Russell Westbrook  #Shaquille O'Neal  #Sergio Aguero  #Best Ball Controls  #Paul George  #Zlatan Ibrahimovi  

Popular Users

#TheCUTCH22  #BizNasty2point0  #kevinlove  #HEELZiggler  #ArianaGrande  #SrBachchan  #realmadrid  #elonmusk  #hunterpence  #TimTebow  #NASA  #twitter  #BadgerMBB  #JoelEmbiid