Aykut Kocaman: Takım kırılganlığını ortadan kaldırınca... | Başakşehir - Kayserispor : 0-1
Aykut Kocaman: Takım kırılganlığını ortadan kaldırınca... | Başakşehir - Kayserispor : 0-1

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın basın toplantısı - Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman: "Bugün normal şartlarda 9 puanda olma şansımız varken, 0 puan enteresan bir durum" İSTANBUL (AA) - Süper Lig'in 3. haftasında konuk ettiği Yukatel Kayserispor'a 1-0 yenilen Medipol Başakşehir'in teknik direktörü Aykut Kocaman, ligin ilk üç maçını kaybederek tam bir kabus senaryosunun gerçekleştiğini söyledi. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Aykut Kocaman, "Milli maç arifesinde temel amacımız ilk iki haftanın yaralarını hafifletmek ve bir fırsat olarak maçı kazanmaya çalışmaktı. En büyük isteğim buydu. Sonuçtan başlamak gerekirse istemediğimiz bir sonuçla karşılaştık. Sezon başından bakıldığı zaman tam bir kabus senaryosu. Bugün normal şartlarda 9 puanda olma şansımız varken, 0 puan enteresan bir durum." ifadelerini kullandı. Takım savunmasında istemedikleri bir yumuşama gördüklerini aktaran Kocaman, "Bugün takım yüksek arzuyla başladı. Ama her şeyin ölçüsü önemli. Yüksek şiddetli arzu geniş boşluklar bıraktırdı. Bunların bir tanesini Kayserispor değerlendirdi. O andan itibaren tamamen kontrolü ele aldık. Her türlü atak girişimini yaptık. Oyunculara söyleyebileceğim çok fazla bir şey yok. Sonuç istemediğimiz bir sonuç. Rakip, maçın son 10 dakikasında tamamen sahasına kapanınca araya girmek çok kolay değildi. Oyun olarak tüm gücüyle her şeyi yapmaya çalıştık ama bir türü topu üç direğin arasından geçiremedik." şeklinde konuştu. Aykut Kocaman, "Forvet transferi yapacak mısınız?" sorusuna ise, "Lig maçlarını sonuçlarını olumlu ya da olumsuz doğal bir şekilde ekstra bir durumumuz var, şampiyon olmuş bir takımız. Duygusal anlamda gel-gitler içindeyiz. Böyle başlangıç herkesi aşağıya çekiyor. Şöyle bir gerçek var, hazırlık dönemindeki yüksek seviye, bir anda ilk maçtan sonra tam tersine döndü. Esas itibarıyla görünen net şey, skor gelmeyince panik hali artıyor. Bu sefer düzen bozuluyor, vuruşlar da bozuluyor. Dolayısıyla tabi ki şu arayı bu şekilde değerlendimek temel amacımız. Transfer anlamında söylüyorum." yanıtını verdi. Maçı kazanmak için yeterince pozisyona girdiklerinin altını çizen deneyimli teknik adam şöyle konuştu: "Kurgu ile ilgili çok ciddi problemler gözükmüyor. Taşıdığımız geçen sezonun yükü bir anda ortaya çıktı. Bu oyundaki en büyük problem, bir an evvel yapma isteğiyle vuruş dengesinin kaybolması. Kurgu ile ilgili problem olsa açık yüreklilikle kabul ederim. Kurgudan ziyade, bence takım genel olarak sertliğini yitirdi. Ana problem ne diye sorarsanız, takım sertliğini yitirdi. Geçtiğimiz sezon yakaladığımız takım savunması şu an yok. Bu sene her maçta rakipler kolay kalemize gelip, kolay gol buluyorlar. Şunu net iddia ediyorum, takım kırılganlığını ortadan kaldırınca bu takımın gol atmayla ilgili problem olmayacak. Sağlıklı hayata kalırsak bunu çok net şekilde göreceksiniz."



Erol Bulut: Takımda değiştirmek istediği o özelliği anlattı! | Fatih Karagümrük - Gaziantep : 3-2
Erol Bulut: Takımda değiştirmek istediği o özelliği anlattı! | Fatih Karagümrük - Gaziantep : 3-2

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Fatih Karagümrük-Gaziantep maçının ardından - Gaziantep Teknik Direktörü Erol Bulut'un basın toplantısı Fatih Karagümrük-Gaziantep maçının ardından - Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Francesco Farioli: - "Lige 3 puanla başlamak çok önemliydi. Daha iyi bir noktaya geleceğiz" - Gaziantep Teknik Direktörü Erol Bulut: - "Lige daha iyi başlamak isterdik" İSTANBUL (AA) - Süper Lig'de 2021-2022 sezonunun ilk haftasında ağırladığı Gaziantep'i 3-2 mağlup eden VavaCars Fatih Karagümrük'te teknik direktör Francesco Farioli, 3 puanla başlamanın çok önemli olduğunu söyledi. İtalyan teknik adam, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Karşılaşmaya iyi başladıklarını belirten Farioli, "Lige 3 puanla başlamak çok önemliydi. Daha iyi bir noktaya geleceğiz. Yolumuz çok uzun. Genel olarak oyuncularımın performansından memnunum. Bazı oyuncularımızın istenilen düzeye gelmeleri için çalışacağız." ifadelerini kullandı. İlk 11'de 3 yerli oyuncu oynatma zorunluluğuyla ilgili bir soruya Francesco Farioli, "Yeni kurala doğal olarak alışık olmamız lazım. Bazı pozisyonlarda yabancı oyuncuları kullanıyorum. Bugün oynayan 3 Türk oyuncunun performansından memnunum. Efe daha fazlasını beklediğimiz bir oyuncu. Bu kalitesi var. Jimmy Durmaz bize gerekli yardımı yaptı. Kerim çok fazla mücadele etti. Erhun da çok iyi işler yaptı. Bence Türk ya da yabancı oyuncu kavramı yok. Oyuncunun iyisi vardır. İyi oyuncu da her zaman sahada olur." cevabını verdi. Son olarak yaklaşık 1,5 yıl sonra taraftarların statta yer almasıyla ilgili görüşlerini aktaran Farioli, "Çok mutluyum. Dönmeleri bizim için çok önemliydi. Maçtan düştüğümüz anlarda bizi arkada iten bir güç oldu. Haftalar geçtikçe taraftar sayısının artacağını düşünüyorum." diye konuştu. - Erol Bulut: "Daha iyi başlamak isterdik" Gaziantep Teknik Direktörü Erol Bulut, önümüzdeki haftalarda eksiklerini kapatarak daha iyi bir performans sergileyeceklerini kaydetti. Müsabakaya istedikleri başlangıcı yapamadıklarını aktaran Bulut, "Lige daha iyi başlamak isterdik. Kaybettik. Maçın ilk yarısı Fatih Karagümrük'ün kontrolünde geçti. İkinci yarı çok iyi mücadele ettik. Oyuncularım ellerinden geleni yapmaya çalıştılar. Daha iyi bir Gaziantep seyrettirmek istiyoruz. Orta saha ve hücum hattı için anlaştığımız 3 futbolcu da aramıza katılacak. Detaylar üzerinde daha fazla çalışmak gerekiyor." şeklinde görüş belirtti. Angelo Sagal'ın ilk yarının sonunda gördüğü kırmızı kartla ilgili Erol Bulut, "Kırmızı kart kararı biraz ağır. Oyuncunun topa hamlesi var. Sonra ayağı da değmiş olabilir." ifadelerini kullandı. Son olarak Gaziantep'in son 2 sezonda daha fazla kontraatak futbolu oynadığını vurgulayan Bulut, "Bunu değiştirmek istiyoruz. Topa sahip olmaya çalışıyoruz. Zaman gerekiyor. Transferlerle takımı daha üst seviyeye çekmek istiyoruz. Geçen seneden daha iyisini yapmaya çalışacağız." diyerek sözlerini tamamladı.



Francesco Farioli futbolcularını öne çıkardı! | Fatih Karagümrük - Gaziantep : 3-2
Francesco Farioli futbolcularını öne çıkardı! | Fatih Karagümrük - Gaziantep : 3-2

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Fatih Karagümrük-Gaziantep maçının ardından - Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Francesco Farioli'nin basın toplantısı Fatih Karagümrük-Gaziantep maçının ardından - Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Francesco Farioli: - "Lige 3 puanla başlamak çok önemliydi. Daha iyi bir noktaya geleceğiz" - Gaziantep Teknik Direktörü Erol Bulut: - "Lige daha iyi başlamak isterdik" İSTANBUL (AA) - Süper Lig'de 2021-2022 sezonunun ilk haftasında ağırladığı Gaziantep'i 3-2 mağlup eden VavaCars Fatih Karagümrük'te teknik direktör Francesco Farioli, 3 puanla başlamanın çok önemli olduğunu söyledi. İtalyan teknik adam, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Karşılaşmaya iyi başladıklarını belirten Farioli, "Lige 3 puanla başlamak çok önemliydi. Daha iyi bir noktaya geleceğiz. Yolumuz çok uzun. Genel olarak oyuncularımın performansından memnunum. Bazı oyuncularımızın istenilen düzeye gelmeleri için çalışacağız." ifadelerini kullandı. İlk 11'de 3 yerli oyuncu oynatma zorunluluğuyla ilgili bir soruya Francesco Farioli, "Yeni kurala doğal olarak alışık olmamız lazım. Bazı pozisyonlarda yabancı oyuncuları kullanıyorum. Bugün oynayan 3 Türk oyuncunun performansından memnunum. Efe daha fazlasını beklediğimiz bir oyuncu. Bu kalitesi var. Jimmy Durmaz bize gerekli yardımı yaptı. Kerim çok fazla mücadele etti. Erhun da çok iyi işler yaptı. Bence Türk ya da yabancı oyuncu kavramı yok. Oyuncunun iyisi vardır. İyi oyuncu da her zaman sahada olur." cevabını verdi. Son olarak yaklaşık 1,5 yıl sonra taraftarların statta yer almasıyla ilgili görüşlerini aktaran Farioli, "Çok mutluyum. Dönmeleri bizim için çok önemliydi. Maçtan düştüğümüz anlarda bizi arkada iten bir güç oldu. Haftalar geçtikçe taraftar sayısının artacağını düşünüyorum." diye konuştu. - Erol Bulut: "Daha iyi başlamak isterdik" Gaziantep Teknik Direktörü Erol Bulut, önümüzdeki haftalarda eksiklerini kapatarak daha iyi bir performans sergileyeceklerini kaydetti. Müsabakaya istedikleri başlangıcı yapamadıklarını aktaran Bulut, "Lige daha iyi başlamak isterdik. Kaybettik. Maçın ilk yarısı Fatih Karagümrük'ün kontrolünde geçti. İkinci yarı çok iyi mücadele ettik. Oyuncularım ellerinden geleni yapmaya çalıştılar. Daha iyi bir Gaziantep seyrettirmek istiyoruz. Orta saha ve hücum hattı için anlaştığımız 3 futbolcu da aramıza katılacak. Detaylar üzerinde daha fazla çalışmak gerekiyor." şeklinde görüş belirtti. Angelo Sagal'ın ilk yarının sonunda gördüğü kırmızı kartla ilgili Erol Bulut, "Kırmızı kart kararı biraz ağır. Oyuncunun topa hamlesi var. Sonra ayağı da değmiş olabilir." ifadelerini kullandı. Son olarak Gaziantep'in son 2 sezonda daha fazla kontraatak futbolu oynadığını vurgulayan Bulut, "Bunu değiştirmek istiyoruz. Topa sahip olmaya çalışıyoruz. Zaman gerekiyor. Transferlerle takımı daha üst seviyeye çekmek istiyoruz. Geçen seneden daha iyisini yapmaya çalışacağız." diyerek sözlerini tamamladı.



Anadolu Efes, Barcelona'yı Yendi. Euroleague Şampiyonu Oldu
Anadolu Efes, Barcelona'yı Yendi. Euroleague Şampiyonu Oldu

#istanbul #ordu #elazığ #kaza #memati #halit #akçatepe #barış #arduç #karadeniz #trabzon #galatasaray #trabzonspor #fenerbahçe #beşiktaş #ünlü #spor #magazin #futbol #derbi #animal #türkiye #turkey #cat #dog #meow #miyav #pisi #english #ingilizce #alt #yazı #film #satınalmasahiplen #satın #eba #sahiplen #bir #kap #su #mama #hayvan #sevgi #sokak #kavga #kavgası #haber #beşiktaş #kupa #bjk #jokey #klüp #demba #ba #fenerbahçe #fb #ts #trabzon #spor #trabzonspor #bursaspor #ifşa #elazığspor #yılmaz #vural #müslüm #gürses #nilüfer #kaya #naim #süleyman #tarih #history #bkm #music #new #news #müzik #yaz #bahar #çiçek #serdar #ortaç #yusuf #yılmaz #okan #admin #youtube #fun #funny #komik #sayko #eyüpsultan #sarıyer #dolu #yağmur #kar #fırtına #sel #hasar #araba #araç #kaza #zincirleme #kavga #street #kick #boks #sosyal #deney #mesafe #maske #mask #çevre #geri #uzaktan #çanakkale #çukur #aras #bulut #iynemli #idris #koçovalı #müdür #vartolu #sadettin #kore #korean #china #çin #japan #japonya #baba #father #film #movie #güldür #bilal #konya #konyalı #kayseri #pastırma #kemal #sunal #ali #taksim #sanat #sevmek #justin #haber #show #atv #kanal #d #oyun #hava #havası #köy #düğün #katar #azerbaycan #karadağ #iphone #aras #kurgu #gags #şaka #ankara #canlı #yayın #kosova #endonezya #fransa #fransız #almanya #germany #gurbet #gurbetçi #çalışmak #yks #sbs #tyt #ayt #kpss #motivasyon #motive #eğitim #motor #üst #geçit #gizli #otronto #fatih #istanbul #ayasofyacamii #kebir #ayasofya #dolar #sinan #history #russia #america #abd #amerika #filistin #umman #köpek #balık #orta #asya #ötüken #ordu #rize #of #çarşamba #salı #pazartesi #persembe #cuma #cumartesi #pazar #indirim #ördek #duck #funny #kastamonu #doğal #gaz #kömür #uzun #ince #aşık #veysel #barış #arduç #kenan #imirzaloğlu #birkan #ezel #intikam #sekiz #ağaç #asansör #kaygan #koğuş #geliyor #azerbaijan #azerbaycan #karabağ #petrol #münir #özkul #çukur #yamaç #sadettin #vartolu #varto #öyle #bir #geçer #zaman #ki #kıvanç #tatlıtuğ #ecem #erkek #kadın #bayan #taksim #la #casa #de #la #papel #fortnite #asmr #makeup #cake #cola #prank #eating #wrong #trump #towers #kaza #player #fıfa #fifa #gol #goals #goller #derbi #uefa #euro #iki #bin #maya #mısır #piramit #motorsiklet #ayna #kırmak #kavgalar #sokak #ara #gol #ronaldo #messi #christiano #pepe #pele #doblo #nişan #nikah #khabib #kafes #dövüş #reform #italya #russia #abd #america #spain #france #germany #liverpool #arsenal #chelsea #gol #goals #gezo #travel #nasa #atom #ainstein #göç #kavim #asya #hun #gök #türk #turkish #sürüm #maksico #antarkita #gemi #atlantis #atlantik #belgesel #su #alrı #water #torpido #kısıtlamak #yara #yıldız #tilbe #karpuz #muharebe #angry #fun #funny #sudan #umman #kabus #rüya #yorum #face #funny #attack #hız #yasak #hasat #kaza #fail #duck #yağmur #dolar #yapım #havuz #yabancı #film #horror #black #japan #china #turkmenistan #azerbaijan #buz #ozon #buzul #kerpeten #ali #cengiz #erdenet #holding #koç #inek #koyun #gezmek #akım #tsunami #moğal #han #saldırı #attack #tank #bomb #october #california #aksiyon #güneş #durmak #kum #çöl #gece #ay #taklamakan #safavi #memlük #kölemen #hür #devlet #millet #kamyon #champion #şampiyon #kasa #la #le #the #land #okyanus #ocean #trump #coca #cola #great #kıbrıs #doktor #me #attack #action #swarm #youtube #facebook #book #boy #girl #monaco #zlatan #pele #iniesta #xavi #arap #saat #time #nusret #czn #burak #yusuf #ismail #dubai #başakşehir #webo #dead #azerbaijan #wictory #republic #passport #visit #endonesia #malezya #balta #ağaç #liman #tekna #boat #şov #show #talk #benjamin #button #timur #ankara #beyazıt #göl #çöl #siha #iha #ilham #aliyev #erdoğan #recep #tayyip #freud #ainstein #tesla #ferrari #thomas #edison #tartışma #abdülhamid #çırağan #saray #köprü #cats #dogs #satın #alma #dont #sahiplen #olta #sibirya #belgesel #kar #küre #california #lebron #james #abraham #lincoln #maymunlar #cehennemi #felsefe #taş #sadaka #ramazan #şerif #nihat #hatipoğlu #doğan #tofaş #kartal #kurtlar #vadisi #memati #eşkiya #dünyaya #hükümdar #olamaz #book #kitap #serüven #basaksehir #çakır #perşembe #tedbir #lunapark #kaza #dönme #dolap #ateş #kum #su #yaşar #iniesta #indiana #laker #steps #akdeniz #mersin #muğla #koy #kıyı #yeni #bölüm #czn #burak #kıvanç #trump #towers #cats #dogs #children #and #müslim #castle #kale #mizah #cem #yılmaz #kemal #sunal #deprem #geçmiş #olsun #trafik #hız #öfke #sinir #kaza #motorcu #ayna #web #camera #biden #trump #new #york #çukur #yürütme #kpss #ales #cat #araba #motors #bolt #sonuç #çay #tea #izmir #deprem #biden #joe #nahçıvan #timur #ankara #çubuk #savaş #street #fight #badr #hari #pascal #salah #sevgi #şaka #prank #tiger #nato #bbc #ifşa #sakadatsiz #yemek #sahne #deprem #yağmur #motor #araba #news #china #abd #usa #spain #iskipli #acun #ilicali #erol #taş #kongre #merih #demiral #challange #kavga #et #czn #burak #yamaç #yusuf #müdür #güldür #sosyal #medya #asker #şaka #bayram #sokak #kavga #aleyna #zeynep #yusuf #meteor #oda #kırmızı



Ahmet Nur Çebi'den Karagümrük'e tepki! "Şampiyon mu oldunuz?" | Beşiktaş
Ahmet Nur Çebi'den Karagümrük'e tepki! "Şampiyon mu oldunuz?" | Beşiktaş

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin açıklamaları - "Bir 90 dakika sonunda şampiyon olacağız. İzmir'e bu işi bitirmeye gidiyoruz" İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, Süper Lig'in 42. ve son haftasında 15 Mayıs Cumartesi günü şampiyonluk yarışındaki rakipleri Galatasaray'a konuk olacak Helenex Yeni Malatyaspor'un elinden gelenin en iyisini yapacağına inandığını söyledi. Ramazan Bayramı'nın ilk gününde siyah-beyazlı kulübü takip eden basın mensuplarıyla BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde bir araya gelen Ahmet Nur Çebi, "Her ne hikmetse ligin sonuna doğru gelindiğinde sürekli hoş olmayan başka şeyler konuşuluyor." dedi. "Takımların mücadelelerinde müdahaleler olduğuna ilişkin sözler oluyor." diyen başkan Çebi, "Malatya, Anadolu'nun mert karakteridir. Yeni Malatyaspor hiçbir şekilde averaj takımı olmaz. Malatya şehrinin yıllar boyu üzerinde averaj takımı yükünü taşımak istemez. Yeni Malatyaspor'un Galatasaray karşısında elinden gelenin en iyisini yapacağına şüphem yok. Yeni Malatyaspor'un hiçbir şekilde 'Averaj takımı' olarak adlandırılacağına inanmıyorum. Beşiktaşlı arkadaşlarımızın söylenenlere inanmamalarını istiyorum." ifadelerini kullandı. - "Şampiyon mu oldunuz, neyi kutluyorsunuz?" Süper Lig'in 41. haftasında oynadıkları ve 2-1 kaybettikleri Fatih Karagümrük maçının ardından rakip takım oyuncularının galibiyet sevincini abartılı bulduğunu dile getiren Çebi, şunları kaydetti: "Tabii ki bu tür dönemler, çok konuşulan ve yorumlar yapılan bir dönem değil. Ancak bazı olaylara değinmek istiyorum. Her futbolcu, şartlar ne olursa olsun sahaya kazanmak için çıkar. İyi oynadılar ve kazandılar. Takdir etmemek mümkün değil. Her futbolcu gol attığında takla atabilir, sevinebilir. Takım halinde başardıkları için birbirlerine sarılıp sevinebilirler. Ancak soyunma odasında yaşananlar bir kutlamayı gösteriyor. Ben de şunu belirtmek istiyorum, düşmemeyi mi başardınız, şampiyon mu oldunuz, neyi kutluyorsunuz? Bunu merak ediyorum ve bu merakımı gidermek için de ölene kadar bu işin takipçisi olacağım. Soracağım, soruşturacağım. Bu kutlamanın sebebi neydi? Bir futbolcunun gol attıktan sonra takla atması, hocasının sevinmesi, birbirine sevinmesi çok doğal. Bunun tersini düşünmek bile istemiyorum ama kutlama nedenini bilmiyorum. Merakımı gidermek istiyorum. Bu nedenle takipçisi olacağım. Sebebini bilsem zaten söylerim. Kendileri de bunu açıklayabilirler." - "İzmir'e bu işi bitirmeye gidiyoruz" Bu sezon şampiyonluğu Beşiktaş'ın hak ettiğini kaydeden Çebi, Göztepe deplasmanına şampiyon olmak için gideceklerini belirterek, şöyle konuştu: "Bu kupayı bu sene biz hak ettik. Son 2 maçı talihsizlik olarak görüyorum. Çok üzülüyoruz ama lig de çok renklendi. Tarihte bu kadar renklendiğini hatırlamıyorum. Bir 90 dakika sonunda şampiyon olacağız. İzmir'e bu işi bitirmeye gidiyoruz. Ben futbolculara moral vermeye geldim ama onlar bana moral veriyor. 'Takmayın kafaya başkanım. Biz iki kupayı birden alıp geleceğiz.' dediler. Yöneticilerim de bugün daha moralli. Bu sene de geçen sene de herkes hakemler tarafından mağdur edildiğini ifade etti. Ateş düştüğü yeri yakar ama en çok mağdur edilenin biz olduğumuzu söylemek istiyorum. Galatasaray maçında hakemin verdiği bir karar var, hocamız da 'Süpermen herhalde nasıl gördü?' diyor. Atiba, yarım metre içeriden çevirdi. Aut olarak gösterilen pozisyonun zararı oldu bize. Karagümrük maçında Necip'e yapılan hareketin kırmızı kart olduğunu düşünüyoruz. Buna benzer birçok şeyi üst üste koyabilirsiniz. Hakemler maalesef takdir haklarını Beşiktaş'ın karşısındaki takımlara kullandılar ve bundan da başkaları karlı çıktı. Ligde şampiyon olacağımız son maçta hakemlerimizin bu tür hatalara vesile olmamalarını diliyorum. Kasıt yok ama hata yapmaya hakları da yok. 'Hakemdir, insandır' yok. Doktora gittiğinizde karaciğeriniz yerine böbreğinizi aldığı zaman 'Hatadır' diyebiliyor musunuz?" Takımdaki tüm oyuncuların sakatlığı bulunan arkadaşları için de mücadele edeceğini aktaran Çebi, "Çocuklarımızın öyle ekstra bir prime ihtiyacı yok ama prim konusu bizim aramızda olan bir durum. Her zaman verdiğimizin daha fazlasını verdik." ifadelerini kullandı. Teknik direktör Sergen Yalçın'ın moralinin yüksek olduğunu kaydeden Çebi, "Rakiplerimize buradan bayram mesajı olsun, Sergen hocamızın morali çok iyi." diye konuştu. Beşiktaş'ın sezon başında bu pozisyonda olacağını kimsenin düşünmediğini belirten siyah-beyazlı kulübün başkanı, "Yarışın bu hale geleceğini beklemiyorduk ama futbolun içinde bunlar var. Başından bu yana yorumcular bizim bu noktada olacağımızı beklemiyordu. Burada olmayacağımızı ümit edenler vardı. Bunu bitirdik bir kere ve buradayız. Bu takım için neler söyleniyordu, şimdi başka şeyler konuşuluyor. Ben futbolcularıma ve hocama, bu sezon için çok teşekkür ediyorum. Sezon başı konuşulanlara bakınca, şimdiki durumdan dolayı teşekkür ediyorum. İnsanlık, vicdanlı ve adaletli olmayı gerektirir. Bu temel kuraldır. Geçmişte de bize çok haksızlık yapıldı. Gereken cev



Yılmaz Vural: Burası dingonun ahırı mı? Birkaç sene önce olsa döverdim Fenerbahçe 3-1 BB Erzurumspor
Yılmaz Vural: Burası dingonun ahırı mı? Birkaç sene önce olsa döverdim Fenerbahçe 3-1 BB Erzurumspor

#SüperLig'in 39. haftasında Fenerbahçe'ye konuk olan BB #Erzurumspor yedek kulübesinde ilginç bir olay yaşandı. #YılmazVural, oyuna girmeyi reddeden #RicardoGomes ile ilgili yayıncı kuruluşa konuştu. BB Erzurumspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural, geçtiğimiz hafta içi oynanan Medipol Başakşehir mücadelesine göre ilk 11’de iki değişiklik yaparak Fenerbahçe karşısına çıktı. Tecrübeli teknik adam, cezalı Emrah Başsan’ın yerine Novikovas’a, Ricardo Gomes yerine ise en uçta Oltan Karakullukçu’ya şans verdi. Yılmaz Vural, Fenerbahçe karşılaşmasında şu 11 ile çıktı: Szumski, Murat, Gökhan, Hasan, Schwechlen, Omolo, Boumal, Obertan, Novikovas, Cenk Ahmet, Oltan. #Fenerbahçe, maçta ilk yarıyı 3-0 öne kapattı. Karşılaşmanın ikinci yarısında ise ilginç bir olay yaşandı. BB Erzurumspor'un hücum oyuncularından Ricardo Gomes, 60. dakikada oyuna girmeyi reddetti. Yılmaz Vural, oyuncusu ile bir süre konuştu ancak ikna edemedi. Bunun üzerine Yılmaz Vural, Cenk Ahmet'in yerine Bogdan Butko'yu oyuna dahil etti. YILMAZ VURAL'DAN KONUYLA İLGİLİ AÇIKLAMA Ricardo Gomes'in oyuna girmediği anlar ile ilgili maçtan sonra yayıncı kuruluşa konuşan Yılmaz Vural, "Yabancıyı serbest bırakmak isteyen zihniyete sesleniyorum. 2 ay paralarını almasınlar, takımın içinde olduğunu unutup UEFA'ya şikayete gidiyorlar. Ben de çoğu zaman alamadım. Biz ne yapalım?" dedi. "Ricardo Gomes'ten rica ettim, sana ihtiyacımız var oyuna gir dedim. Girmem dedi. Yabancı futbolcular burayı dingonun ahırı sanıyor" "Bir başka oyuncuyu oyundan çıkardık diye bana soyunma odasına küfür etmiş. Bana bir de? Küfür! Ulan burası dingonun ahırı mı? Allah sabır veriyor. Birkaç sene önce olsa adam gibi döversin" YILMAZ VURAL'IN MAÇLA İLGİLİ DEĞERLENDİRMESİ "3-3 bitebilirdi maç. Dakika 5. Ben hep VAR'dan yana konuşmuşumdur ama bu VAR'ın ne olduğunu hala anlayamadık. Üstünden pozisyon geçiyor, dönülüyor, bakılıyor. Oyuna adapte olmaya çalışırken gol yiyorsunuz. 14. dakikada 3-0 geridesiniz. Bu dağılmışlıkla ilk yarı pozisyon bulamadık. İkinci devre oyuna karakter koymak zorundaydık. Böyle olmaz. Karakter koyduk da. İkinci yarı 5 pozisyonumuz var. Bunları değerlendiremedik. Özgür diye bir genci soktuk alt yapıdan. Ne mutlu ki böyle bir genci futbola kazandırdık. Yavrum, kutluyorum. Yolu açık olsun. Ben gol diye ayağa kalktım iki pozisyonda ama yandan çıkmış. İki golü atsak Fenerbahçe son 15 dakika oyunda değildi; çok yoruldular. Pozisyon bulduk ama sonuç eşittir 3-1 mağlubiyet. Üzülüyor insan tabii ki. İkinci devredeki oyun için arkadaşlarımı kutluyorum." YILMAZ VURAL'IN BASIN TOPLANTISI Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan BB Erzurumspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural, “Hatay maçı geliyor aklıma. Onlar da dakika 1 gol yemişlerdi. Koskoca Hatay takımı öyle bir demoralize oldu ki maçın geri kalan bölümünde kendisine yakışmayan bir sonuçla kaybetti. Oyuncular koptu. Bizim için iyi bir örnekti. Biz de 5’inci dakika penaltıdan bir gol yedik. Öyle bir zaman geçiyor ki üstünden 2-3-4 dakika diye gidiyor. Sonuç olarak daha oyuna adapte dahi olamadan penaltı verildi eline çarptı diye. O kadar yakın mesafeden olmaz. Bunun bir doğası var, bu kadar da değil. O golden sonra arka arkaya bir çözülme oldu. Valencia ve Pelkas’ın attığı gollerden sonra bizim hiç pozisyonumuz olmadan birinci devre sonuçlandı. İkinci devre 2 değişiklik yaptık ve oyuna katıldık. 60 ve 73’üncü dakikalarda çok iyi pozisyonlarımız var. 81 dakikada atılan gol var. Ondan sonra Fenerbahçe takımında 4 pozisyonu var. İkinci yarı demoralize olmuş takım ayağa kalktı ve oyuna ortak olduk. Golden sonra öyle iki gol kaçırdık ki onların ikisi gol olsa maç 3-3 bitebilirdi. İkinci devre özellikle oyuncularımı kutluyorum. Oyunu çevirmek adına teslim olmamaya adına kutluyorum. İkinci devre Türk futboluna hediyemiz oldu. Özgür diye altyapıdan aldığımız bir genç çıktı sahaya, ne görev verildiyse yaptı ve ilk maçında gol attı. Takıma oynadığı oyunla moral verdi. Ama tabii ki bunun yanında biz maçı 3-1 kaybetmiş olduk. Futbol bir sonuç oyunu. Bu kadar iyi döndürdüğümüz oyunu yakalama şansımız olmadı. Bu hafta böylelikle kapanmış oldu. Her hafta bir şey tartışıyoruz. Ben görüntüyü izlemedim ama bana gelen haberlerde el tamam da bu top yakın mesafeden geliyor, eliniz açıksa kapatayım diye düşünemezsiniz doğal bir kaçış var. Kritik hatalar bunlar. İngiltere’de de maç seyrediyoruz ve anında karar veriliyor, oyun bu kadar durmuyor. Cüneyt Çakır’ın da ifadesi var ‘bunu daha çözemedik’ diye, kendisinin itirafıdır. 3 seneye giriyoruz artık, dolayısıyla hala alışamamak zorsa bırakalım bu sistemi. Üzülüyoruz tabii ama 2 tane maçımız var birisi Kasımpaşa bize gelecek ve sonrasında Alanya takımı var. Son maçta da 5’incilik umudu kalmadan bizimle oynarsa bizim lehimize atmosfer oluşur. Bu iki maçı kazanmak için uğraşacağız” dedi.



Yılmaz Vural: "Burası dingonun ahırı mı?"  | Fenerbahçe - BB Erzurumspor : 3-1
Yılmaz Vural: "Burası dingonun ahırı mı?" | Fenerbahçe - BB Erzurumspor : 3-1

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Büyükşehir Belediye Erzurumspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural'ın konuşması İSTANBUL (AA) - Süper Lig'in 39. haftasında deplasmanda Fenerbahçe'ye 3-1 yenilen Büyükşehir Belediye Erzurumspor'un teknik direktörü Yılmaz Vural, takımında büyük sıkıntılar bulunduğunu söyledi. Ülker Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Vural, Atakaş Hatayspor'un erken yediği goller neticesinde Beşiktaş'a 7-0 mağlup olduğu karşılaşmayı örnek göstererek, demoralize olduklarını belirtti. Yakın mesafeden ele çarpan pozisyonda penaltı verilmesini eleştiren deneyimli teknik adam, "Oyuna adapte dahi olamadan ele çarpma diye penaltı verildi. O kadar yakın mesafeden olmaz. Bunun bir doğası var bu kadar da değil. O golden sonra arka arkaya bir çözülme oldu. Valencia ve Pelkas'ın attığı gollerden sonra bizim hiç pozisyonumuz olmadan birinci devre sonuçlandı. İkinci devre 2 değişiklik yaptık ve oyuna katıldık. 60 ve 73. dakikalarda çok iyi pozisyonlarımız var. 81. dakikada atılan gol var. Ondan sonra Fenerbahçe takımında 4 pozisyonu var. İkinci yarı demoralize olmuş takım ayağa kalktı ve oyuna ortak olduk. Golden sonra öyle iki gol kaçırdık ki onların ikisi gol olsa maç 3-3 bitebilirdi. İkinci devre özellikle oyuncularımı kutluyorum. Oyunu çevirmek adına, teslim olmamak adına kutluyorum." ifadelerini kullandı. Fenerbahçe'ye gol atan genç oyuncuları Özgür Sert'i Türk futboluna kazandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını anlatan Vural, şöyle devam etti: "Sonuç olarak maçı 3-1 kaybettik. Futbol bir sonuç oyunu. Bu kadar iyi döndürdüğümüz oyunu yakalama şansımız olmadı. Bu hafta böylelikle kapanmış oldu. Her hafta bir şey tartışıyoruz. Ben görüntüyü izlemedim ama bana gelen haberlerde el tamamda bu top yakın mesafeden geliyor, eliniz açıksa kapatayım diye düşünemezsiniz doğal bir kaçış var. Kritik hatalar bunlar. İngiltere'de de maç seyrediyoruz ve anında karar veriliyor oyun bu kadar durmuyor. Cüneyt Çakır'ın da ifadesi var 'bunu daha çözemedik' diye kendisinin itirafıdır. 3 seneye giriyoruz artık dolayısıyla hala alışamamak zorsa bırakalım bu sistemi. Üzülüyoruz tabii ama 2 tane maçımız var birisi Kasımpaşa bize gelecek ve sonrasında Alanya takımı var. Son maçta da 5'incilik umudu kalmadan bizimle oynarsa bizim lehimize atmosfer oluşur. Bu iki maçı kazanmak için uğraşacağız." Yönetimden, altyapıdan birkaç oyuncuyu daha profesyonel yapmalarını istediğini aktaran Vural, "Bir oyuncumuzu oyuna sokmak istedik oyuna girmek istemedi. Bir oyuncumuzu oyundan çıkarttık soyunma odasını birbirine soktu. Yabancı kuralını serbest bırakılsın diyenler gelsin takımlarda antrenörlük yapsınlar. O zaman karar verirler." şeklinde görüş belirtti. Ligde kalmak konusunda umutlarının asla kaybolmadığını da vurgulayan Vural, "Başından beri umut kaybolmaz. 43 puan ciddi bir puan. 43 puanla düşerseniz düşersin. Biz onu düşünmüyoruz maç maç bakıyoruz. Çıktığımız her maçta kazanmak için uğraş veriyoruz. Bir seviye kattık. Başakşehir maçı dönüm noktasıydı. Onlar bugün 43 puana çıktı. Yensek biz aynı seviyeye çıkardık. Kasımpaşa ile kritik bir maça çıkacağız. Bizim o maçı kazanmamız 40 puan yapmamız alttaki takımların durumu çok önemli. Fikstürde düşmeye aday takımlar birbirleriyle oynuyorlar. Alacağımız 6 puan ligde kalmak için yeterli." diye konuştu. Yabancı oyuncuların bazılarının isteklerinin hiç bitmediğinin altını çizen Vural, şu değerlendirmede bulundu: "Bundan daha önce Da Costa, El Kabir, Aatif, Darri'yi kadro dışı bıraktık. Uçak saatini, antrenman saatini beğenmezler. Böyle sizi ve yönetimi idare etmeye kalkan talepleri bitmeyen bir yabancı ordusu var. Bu yüzden onları kadro dışı bıraktık. Yönetim kurulu bu kararımıza saygı duydu. Bugün de Novikovas da soyunma odasını birbirine katmış. Diğeri de Gomes, oyna kardeşim dedik 'ayağım sakat' dedi; yalan. Ekonomik sorunları buralara taşıyorlar. 2 ay ödeme süresi var ama hemen UEFA'ya şikayet ediyorlar. UEFA'dan gelen kararda fesih hakları çıkabiliyor tek taraflı. Sezon sonuna kadar değil 2-3 seneye kadar alacaklarını alabiliyorlar. Takım yapın hadi hocam diyorlar. Biz nasıl takım yapalım. Türk oyuncuya başka yabancı oyuncuya başka bir durum var. Uçurum var ekonomik anlamda. Bunlar tüm anlaştığı paraları alıyorlar, Türk oyunculara maç başı yapıyorlar. Türk oyuncular şikayette bulunamaz, vatan haini olur." Deneyimli teknik adam, böyle bir ortamda ligde kalmak için çok uğraş verdiklerine dikkati çekerek, sözlerini şöyle tamamladı: "Öyle bir kaos var ki burada siz oynanan oyunu görüyorsunuz. Takımın dinamiği bozuluyor. Dinamiği bozulmuş bir takımı hedef takımı yapmak çok zor. Bunları şikayet gibi algılamayın. Yönetici arkadaşlar yabancı serbestliği istiyor. Gelin antrenörlük yapın. Aralarında Obertan gibi çok karakterli isimler de var. Parasını almadığı halde sahaya çıkıp mücadele veriyorlar. Ben bunu konuşurken hepsini kastetmiyorum. Bu problemi çıkartanlar bizleri üzüyorlar. 'Ne demek girmem', 'sana ihtiyacımız var' diyorum. Adam oyuna girmiyor. 11 oyuncunun arkasın



Fatih Terim'den Emre Belözoğlu sorularına dikkat çeken yanıt! | Galatasaray - Konyaspor : 1-0
Fatih Terim'den Emre Belözoğlu sorularına dikkat çeken yanıt! | Galatasaray - Konyaspor : 1-0

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Konyaspor karşısında ikinci yarıdaki değişikliklerle Galatasaray gibi oynadıklarını belirterek, 3 puan aldıkları için memnun olduğunu söyledi. Süper Lig’in 38. haftasında Galatasaray sahasında karşılaştığı Konyaspor’u 1-0 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından basın toplantısında açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, "İlk yarıda pozisyon üretmekte zorlandık. Çok az pozisyon bulduk. Rakibimizin inatla, ısrarla iyi savunması da önemli bir etkendi. Dizilişimiz pek doğru gelmedi. Blok arasını kullanmadık. Top oynayan biz olmamız rağmen üretkenliğe döndüremedik. Herhangi bir pozisyon da görmedik kalemizde. Gol yemedikçe o direnç de artıyor. Yaptığımız değişiklikler Galatasaray gibi oynamaya başlamak, atak sürekliliğini arttırmak rakibi hataya zorladı ve bizi daha üretken hale getirdi. Sonlara doğru da olsa bu sürekliliğin meyvesini aldık. Neredeyse gol pozisyon da vermedik. İkinci yarı gerçek Galatasaray gibi oynamak bize daha doğru durdu. Her maç biraz daha sıkıntılı olacak. 3 puan aldığımız için memnunum. Oyuncularımı kutluyorum" diye konuştu. "4 maç hayırlısıyla bitsin bakalım sonra bakarız" Birçok zorlukla mücadele ettiği süreçte motivasyonun nasıl olduğunun sorulması üzerine Terim, "Hayat böyle bir şey. Eğer yukarlardaysanız yalnızsınız. Eğer çok başarılıysanız düşmanlarınız, muhalifleriniz artıyor. 50 senelik bir emek koy bu 50 senede büyük başarıları koy doğal olarak bazılarını rahatsız etmiş olabilir. Ben bu savaştan kaçacak, çekinecek biri değilim. Tabi dışarıdakini sonuç olabilirsiniz de içeridekini bilemiyoruz. Daha çok üzüyor. 4 maç hayırlısıyla bitsin bakalım sonra bakarız" diye cevap verdi. Gol gelmeyince oyuncuların kazanmak zorunda olma düşüncesinin psikolojik olarak baskı altına aldığını belirten deneyimli teknik adam, "Acaba diye de gol gecikince bazı sorular sorar kendi kendine oyuncu. Rakip direncini kırılması demek daha rahat olabilirsiniz. Haftada 3 maç fizik olarak yıprattığı kadar psikolojik olarak da yıpratıyor. 3 tane oyuncunuz pozitif çıkıyor. Hızlandırmış bir lig oynuyoruz zaten. Bütün takımlar için söylüyorum. Kolay değil. Sakatlığa, yorgunluğa açık. Psikoloji olarak etkilendiklerini söyleyebilirim" dedi. Fenerbahçe A Takım Direktörü Emre Belözoğlu ile Yardımcı Antrenör Volkan Demirel’in Kasımpaşa maçında tribünle yaşadıkları diyaloglardan dolayı Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edilmemesinin sorulması üzerine Terim, "Bu sorunun muhatabı ben değilim. Hukuk İşlerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Baykan. Ona sorun" diye cevap verdi. Başkan olacağı yönündeki iddialarının hatırlatılması üzerine Terim, "Valla geçen günkü maçtan sonra ben söylemimim son cümlesinde söylediğim yerdeyim. Ben üçgenden ayrılmış değilim. Daha önce ifade ettim, hangi üçgen içerisinde yaşadığımı. Fikirlerim, düşüncelerim aynı" diyerek sözlerini tamamladı.




« Previous Next »


Popular Tags

#LeBron James  #Football Skills  #Kawhi Leonard  #Boston Celtics  #Zlatan Ibrahimovi  #Russell Westbrook  #Anthony Davis  #Cristiano Ronaldo  #Goalkeeper Saves  #Goal Celebrations  

Popular Users

#JohnCena  #espn  #geniebouchard  #realDonaldTrump  #DeionSanders  #Buster_ESPN  #kobebryant  #cesc4official  #DjokerNole  #imVkohli  #WWE  #ATLHawks  #neymarjr  #hunterpence  #GNev2