ALİ KOÇ'UN AÇIKLAMALARI, Vitor Pereira kararı, Mesut Özil, Galatasaray maçı | Sadece Fenerbahçe
ALİ KOÇ'UN AÇIKLAMALARI, Vitor Pereira kararı, Mesut Özil, Galatasaray maçı | Sadece Fenerbahçe

Süper Lig’de galibiyet hasreti 4 maça çıkan ve zirveyle arasındaki puan farkı açılan Fenerbahçe’de, Başkan Ali Koç gündemi değerlendirdi. Teknik Direktör Vitor Pereira’nın görevden alınacağı konusunda detaylı açıklamalar yapan Ali Koç, performansı tartışma konusu olan ve hocasıyla sorunlar yaşadığı iddia edilen Mesut Özil’e de bir konuda uyarıda bulundu. Fenerbahçe taraftarlarına ihtiyaçları olduğunu söyleyen Ali Koç kendisi için yapılan ‘istifa’ tezahüratlarına ve görevine devam edip etmeyeceği konusuna da netlik kazandırdı. #Fenerbahçe | #VitorPereira | #MesutÖzil Sadece Fenerbahçe'nin yeni bölümünde Murat Zorlu ve Alp Eralp, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç'un geçtiğimiz hafta Fenerbahçe TV'de yaptığı açıklamaları, Fenerbahçe camiasının gündemini ve Pazar günü oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe derbisini değerlendirecek. 00:00 Sadece Fenerbahçe #125 00:59 Ali Koç'un açıklamaları 01:31 Fenerbahçe'nin kadro kalitesi 02:25 Vitor Pereira tartışmaları 09:41 Mesut Özil... 12:28 Tribünlerin tepkisi ve protestolar 20:56 Galatasaray - Fenerbahçe derbisi 22:01 Derbide sistem değişikliği olacak mı? 29:01 Berke Özer... 30:47 Gustavo oynayabilecek mi? 31:23 Vitor Pereira'nin derbi performansı 31:58 Soru-Cevap 39:57 Basketbol Şubesi İşte Ali Koç’un öne çıkan açıklamaları! “EN İYİ KADROYU KURDUK” “Güzel bir yaz kampı geçirdik. Birkaç sene olduğu gibi bazı transferlerimiz elimizde olmayan sebeplerden son dakikaya kaldı. Ama genelinde iyi bir kamp dönemi geçirdik. Sezona da iyi bir başlangıç yaptık. Samandıra için en iyi iklimi, en iyi şartları tesis etmeye çalıştık. Bu da homojen bir yapı, herkesin her şeyden önce takımı öne koyduğu, birbiri için savaşan ve Fenerbahçe’nin hasret kaldığı şampiyonluğun kıymetini bilecek bir ekip kurmaya çalıştık. Takım kurmaya çalışırken de, elimizde olmayan mali sebeplere, kısıtlamalara rağmen elimizden gelen en iyi kadroyu da kurduk.” “Burası Fenerbahçe. Fenerbahçe’de yöneticiysen, futbolcuysan, teknik direktörsen diğer kulüplere istinaden hoşgörü ve kredi çok daha azdır. Rakibin hocası 1 sorgulanıyorsa, Fenerbahçe’nin hocası 5 sorgulanır. Vitor Pereira ilk anons edildiği birinci günden sorgulandı. Bunlar yine aynı Fenerbahçe kötü gittiğinde coşkusu artan aynı kimlikler, kurumlar. Dolayısıyla Pereira hem yabancı bir hoca olduğu için yabancı hocalara tahammül yok. X bir Türk hoca 5-6 maç kaybedince sabır gerekir der, yabancı hocaya 3-4 maçta yıpratmaya başlar. Türk hocaların doğal bir koruma kalkanı vardır. Pereira buraya para için gelmedi. Çin’de kazandığı paraları akıl edemezsiniz. Buraya yarım kalan hikayeyi bitirmeye geldi.” “BİZE YAKIŞIYORSA AYNAYA BAKIN” “Her türlü samimi protestoya boynum kıldan ince. Ama gönülden ve samiminin altını çizmek istiyorum. 7 sezondur yaşananların verdiği mutsuzluk, kırılganlık, beklenti son 2-3 sezondur iyi başlayıp düşüş yaşanması, yine mi bu sezon aynısını yaşıyoruz demelerini gayet net bir şekilde anlıyorum. Çözüm mü bu? Değil. Çözüm bu değil. Herkes protesto yapabilir. Demokratik ortamda görüşlerini ifade edebilir. Ama bir Fenerbahçe taraftarına, ki ayrı parantez açmak istiyorum. Böyle bir camianın taraftarlarının kötü giden bir maçta ‘üç, üç’ diye bağırmaları ya da penaltıyı atarken protesto etmeleri veya rakip gol kaçırırken ah, vah yapmaları bize yakışıyorsa aynaya bakın kendinize sorun. Başkanınızı istediğiniz kadar protesto edin, kızın ama maç sonuna bırakın. Futbolcuların bir günahı yok. Bu protestoların içinde bir kesim de var ki, tamamen başkanı yıpratalım, takati kalmasın. Ama bunu yaptığınız zaman benden çok takıma zarar verildiği unutulmasın.” 🙏 Sports Digitale içerikleri sizler sayesinde var. Kesintisiz yayın için kanalımıza abone olmayı unutmayın! 👉 https://bit.ly/2FEMOz5​​​ 👍 Videomuzu beğendiyseniz diğer videolarımıza da göz atabilirsiniz. ➡️ FENERBAHÇE'DE YİNE KRİZ! Kayserispor maçı, Vitor Pereira, Taraftarın yönetime ve Ali Koç'a tepkisi : https://youtu.be/5GHiWPcJlCg ➡️FENERBAHÇE'DE SORUMLU KİM? Pereira mı, Ali Koç mu? Mesut Özil ve Forvet Konusu, Taraftarın Tepkisi : https://youtu.be/Yxjq0kCSCIM 📱 #SportsDigitale​ sosyal medya hesaplarımızı aşağıda yer alan bağlantılar aracılığı ile takip edebilirsiniz. ➡️ https://twitter.com/SportsDigitale​ ➡️ https://instagram.com/SportsDigitale​ ➡️ https://instagram.com/DigitaleGame​ ➡️ https://twitter.com/DigitaleGame​ Sports Digitale, dijital dünyanın spor kanalı olarak sporun ve YouTube'un ruhuna uygun şekilde hem taraflı hem tarafsız ancak her zaman sporla ilgili yeni nesil yayınlar yapan bir YouTube kanalıdır. Kendine özgü, dinamik, eğlenceli ve güncel haber odaklı içeriklerle oluşturduğumuz programları taraflı-tarafsız yorumcular eşliğinde sporseverlerin beğenisine sunan Sports Digitale kendi alanında en önde gelen medya kuruluşlarından biri olmayı sürdürüyor.



Aykut Kocaman'dan istifa itirafı: Zamanı geliyordu! | Başakşehir - Çaykur Rizespor : 3-0
Aykut Kocaman'dan istifa itirafı: Zamanı geliyordu! | Başakşehir - Çaykur Rizespor : 3-0

Çaykur Rizespor galibiyetinin ardından konuşan Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman, “Umarım futbol şanssızlığımızın bittiği maç olması en büyük dileğim. Bir şeyler olmuyorsa o zaman bir şeyleri değiştirmek için kendi adıma da kulüp ve oyuncular adına da daha köklü düşünmenin zamanı geliyordu” dedi. Süper Lig’in 7. haftasında Medipol Başakşehir, sahasında Çaykur Rizespor’u 3-0 mağlup etti. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman, “Geçen hafta içeride oynadığımız Fenerbahçe maçını kazandıktan sonra hafta içinde 3’lü maç haftasını Gaziantep’ten puan alarak Rize karşısına özgüvenli çıkmak amacımızdı ancak Gaziantep karşısında istediğimiz şekilde olmadı ve bu maç bizim adımıza kırılma maç dediğimiz yere doğru geldi. Bununla beraber gerçekten burada göreve başladıktan sonra kişisel kariyerimdeki nedenlerini bilmediğimiz şanssız şeylerle karşılaştık. Sezon içindeki üçüncü antrenör değişikliğiyle çıktı karşımıza Rizespor. Diğer taraftan bizim sıkıntılı periyodumuzda enerjisi yüksek bir takım olacaktı. Maçın başlarında en büyük sıkıntımız etkili atak oyuncularıyla beraber bu enerjiyi skora çevirebilirler mi kaygısı bizim için sıkıntı kaynağıydı. Önde baskıyla başladılar. Net denebilecek bir pozisyon da verdik. Futbol şansımızın döndüğü an orası demek lazım. Sonra baskıyla pozisyon bulduk. İlk yarının ortalarından sonlarına kadar 2. golü aradık. İkinci yarı başında Rizespor baskısını devam ettirmek istedi ama erken sayılabilecek bir golden sonra artık oyunun tamamen kontrolü bize geçti. Farkı artırma şansı yakaladık. Sonunda umarım futbol şanssızlığımızın bittiği maç olması en büyük dileğim, hem takımım hem kendi adıma” ifadelerini kullandı. “Köklü düşünmenin zamanı geliyordu” Kendi adına da bu galibiyetin önemli olduğuna dikkat çeken tecrübeli çalıştırıcı, “Kişisel olarak bir şeyler olmuyorsa o zaman bir şeyleri değiştirmek için kendi adıma da kulüp ve oyuncular adına da daha köklü düşünmenin zamanı geliyordu. Bu kulüp geçmiş senelerde özelikle bu tip durumları yüksek sağduyuyla atlattı. Bu dönemde de çok hep yardımcı olundu. Ama bir şeyler olmuyorsa düşünmek çok doğal” şeklinde konuştu.



Gençlerbirliği'nde tek hedef Süper Lig
Gençlerbirliği'nde tek hedef Süper Lig

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Gençlerbirliği takımının antrenman yapması - Gençlerbirliği'nin savunma oyuncuları Arda Kızıldağ ile röportaj - Tecrübeli sol bek Muhammed Bayır ile röportaj Gençlerbirliği'nde Süper Lig hedefine olan inanç yüksek - Başkent ekibinin altyapısında yetişen Arda Kızıldağ: - "Gençlerbirliği çok büyük bir camia, her zaman Süper Lig'de olması gereken bir kulüp. İnşallah biz de elimizden geleni yapıp, kulübümüzü Süper Lig'e çıkarmaya çalışacağız" - Tecrübeli sol bek Muhammed Bayır: - "Gençlerbirliği'nin hedefi her zaman üst lig ya da üst sıralardır. Bu sene de hedefimiz üst sıralar ve tabii ki Gençlerbirliği'nin ait olduğu yer olan Süper Lig'e çıkmaktır" ANKARA (AA) - HALİL İBRAHİM AVŞAR - Gençlerbirliği'nin savunma oyuncuları Arda Kızıldağ ve Muhammed Bayır, başkent ekibinin ait olduğu yerin Süper Lig olduğunu, bunu başarmak için takım halinde sezon sonuna kadar mücadele edeceklerini söyledi. Geçen sezon Süper Lig'de küme düşmesinin ardından yenilenen teknik heyet ve futbolcu kadrosuyla TFF 1. Lig'de sezona başlayan Gençlerbirliği, ilk 4 haftada sadece bir puan alsa da son iki maçında 4 puan alarak çıkışa geçti. Başkent ekibinin altyapısında yetişen stoper Arda Kızıldağ ve kırmızı-siyahlılara yeni katılan 32 yaşındaki sol bek Muhammed Bayır, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde AA muhabirine açıklamalarda bulundu. Gençlerbirliği ile geçen sezon Süper Lig'de gösterdiği performansla dikkati çeken 22 yaşındaki Arda, takıma çok sayıda yeni oyuncunun katıldığını, doğal olarak bunun bir uyum süreci gerektirdiğini söyledi. Arda, her geçen hafta birbirlerine daha fazla alıştıklarını ve bunun da son iki maçta oyuna yansıdığını dile getirdi. Genç stoper, Altınordu'yu yendiklerini, Yılport Samsunspor maçını da farklı kazanabilecekken son dakikada yedikleri golle berabere tamamladıklarını belirterek, "Son haftalarda çok güzel bir çıkışımız var. Samsunspor maçında da çok iyi mücadele etiğimizi düşünüyoruz. Takım halinde iyi mücadele ettik ama istediğimiz sonucu alamadık. Kazanmak istiyorduk olmadı. Önümüzdeki haftalara bakacağız. Kazanarak yolumuza devam etmek istiyoruz." diye konuştu. Arda, sezon başında uyum sürecinden kaynaklı puanlar kaybettiklerini ifade ederek, "Çok iyi bir takım olduğumuzu düşünüyoruz. Haftalar ilerledikçe birbirimize alışıyoruz. Çok güzel bir arkadaşlığımız var. 'Takım olduk.' diyebiliriz. Her geçen hafta daha iyiyiz. İlerleyen haftalarda daha iyi olacağımızı düşünüyorum." değerlendirmesinde bulundu. Gençlerbirliği'nin bu sezonki hedefiyle ilgili soruya Arda, "Gençlerbirliği çok büyük bir camia, her zaman Süper Lig'de olması gereken bir kulüp. İnşallah biz de elimizden geleni yapıp, kulübümüzü Süper Lig'e çıkarmaya çalışacağız." yanıtını verdi. - Muhammed: "Daha iyi olacağımıza inanıyorum" Tecrübeli sol bek Muhammed Bayır, yeni bir takım olduklarına işaret ederek, "Arkadaşlarımız aramıza geç katıldı. Buna ben de dahilim. Tam kadro bir araya gelmemiz zaman aldı. Sürecin böyle olacağını az çok tahmin diyorduk." dedi. Hazırlık maçlarına tam kadro çıkamadıklarını söyleyen Muhammed, şöyle devam etti: "Kamp döneminde de tam kadro çalışamadık. Milli aradan sonra toparlanma sürecine girdik. İki haftadır daha derli toplu bir görüntü veriyoruz. Bundan sonra daha iyi olacağımıza inanıyorum. Çünkü herkesin bireysel performansı da artıyor. Bu da takıma katkı sağlıyor. Şu anda herkes hem fiziksel olarak hem de taktiksel anlamda oynayabilecek seviyede. İnşallah bundan sonra bunlar sonuca da yansıyacaktır." Gençlerbirliği'nin çok köklü bir camia olduğunun altını çizen Muhammed, "Bunu bilerek geldim. Çünkü Gençlerbirliği bu ligde ya da hangi ligde olursa olsun hedefe oynayana bir camiadır. Bunu daha önceki senelerde de gördük. Gençlerbirliği'nin hedefi her zaman üst lig ya da üst sıralardır. Bu sene de hedefimiz üst sıralar ve tabii ki Gençlerbirliği'nin ait olduğu yer olan Süper Lig'e çıkmaktır." ifadelerini kullandı. Sahalardan 6-7 ay gibi uzun bir süre uzak kaldığına değinen Muhammed, "Kamp dönemini iyi geçirmeye çalıştım. Son haftalarda kendimi artık fiziksel ve zihinsel olarak tamamen iyi hissediyorum. Bunun pozitif anlamda sahaya da yansıdığını düşünüyorum. Çalışmayı seven hırslı birisi olduğum için sezon sonuna kadar forma rekabetinin içinde olacağımı düşünüyorum." diyerek sözlerini tamamladı.



Erol Bulut ve Aykut Kocaman maçı analiz etti! | Gaziantep FK- Başakşehir  1-0
Erol Bulut ve Aykut Kocaman maçı analiz etti! | Gaziantep FK- Başakşehir 1-0

Süper Lig'in 6. haftasında konuk ettiği Medipol Başakşehir'i 1-0 mağlup eden Gaziantep'in teknik direktörü Erol Bulut, maçın hemen başında buldukları golle sevinç yaşadıklarını söyledi. Bulut, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, oynadıkları oyundan memnun olmadıklarını belirtti. Maçın ilk saniyelerinde attıkları golden dolayı sevinç yaşadıklarını ifade eden Bulut, "9. saniyede golün gelmesi oyunda biraz daha defans oynamaya zorladı. Daha sonra defans arkasına geçerek iyi işler yapmaya çalıştık. Oyuncularımın kazanma arzusu, hırsı üst düzeydeydi. Oyuncularımı mücadele ve kazanma arzusu dolayısıyla tebrik ediyorum." dedi. Bulut, şunları kaydetti: "Soyunma odasında kalecimize 'topu biz alıyoruz santrada uzun top kullanıyoruz, defansın arkasına topu atmaya çalışıyoruz.' dedim. Muhammed'e ise 'sen de golü atarsın inşallah' diye konuştum. Golün 9. saniyede olmasından dolayı çok mutluyum. İkinci yarıda rakip baskı kurdu ama net pozisyon olduğunu düşünmüyorum. Kornerden gelen atağın ardından net pozisyon yok. İstediklerimizi iyi yapamadık, bazı noktalarda kendimizi geliştirmemiz lazım." - Aykut Kocaman: "Süper Lig'in en erken golüyle tanışmış olduk" Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman ise Gaziantep'in kendileri için sert bir takım olduğunu söyledi. İyi organize olan bir takımla karşılaştıklarını ifade eden Kocaman, şöyle devam etti: "Kötü bir başlangıcın ardından Fenerbahçe galibiyetiyle moral anlamında toparlanmıştık. Bu maçı mutlaka puanla bitirme amacındaydık. Tabii bu duygularla başlanan maçta, göreve başladığımdan beri 'başıma gelmeyen kalmadı' demeyeceğim ama gariplikler adına konuşuyorum. Bugün de bunlardan bir tanesini yaşadık, maçın 9. saniyesinde. Gaziantepli oyuncunun topa vurduğunu görmedim saatimi kurarken, topu filelerde gördüm. 9. saniye Türkiye rekoruymuş. Türkiye Süper Lig'in en erken golüyle tanışmış olduk." Kocaman, Muhammet Demir'in çok değerli bir futbolcu olduğunu vurgulayarak, "Bazı çiçekler bazı topraklarda olmuyor. Hayatın gerçeği bu. Muhammet için de doğru topraklar buralar gibi gözüküyor. Sezon başından beri çok istedim ama bir yerden sonra sıkıntı olduğunu görünce ayrılması konusunda kendisiyle konuştum, yolu açık olsun." diye konuştu. Son vuruşlarda sorunlar yaşadıklarını da aktaran Kocaman, şunları kaydetti: "Zaman zaman da Fenerbahçe'de olduğumda eleştiri alıyordum. Neden eleştiri aldığımı anlamadım. İnsanların sorunları ve sıkıntıları üzerine almaları kadar doğal ve erdemli bir şey yoktur. Her bulunduğum yerde çözülemediğini gördüğüm ve benden kaynakladığını anladığım durumları hissettiğimde yönetimlerle bunu konuştum. Bundan sonraki süreçte de böyle, şu anda da böyle bir durum olduğunda aynı şeyi aynı şekilde yönetimle de konuşurum. İki tarafın anlaşması en önemli şeylerden bir tanesi."



Aykut Kocaman'dan istifa açıklaması! Başakşehir'den ayrıacak mı?
Aykut Kocaman'dan istifa açıklaması! Başakşehir'den ayrıacak mı?

Süper Lig'de geçtiğimiz hafta kendi sahasında Fenerbahçe'yi 2-0 mağlup ederek sürpriz bir sonuç alan Başakşehir, ligin 6. haftasında konuk olduğu Gaziantep Futbol Kulübü'ne 1-0 mağlup oldu. Bu sonuçla 3 puanda kalan Başakşehir, haftayı 18. sırada kapattı. Karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulunan Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman, oynadıkları futbolla mağlubiyeti hak etmediklerini söyledi. "Sonuçlar kötü bazı beklentiler olur ama şuan olumsuz bir durum yok" Takımın kötü gidişatı ve devam edip etmeme durumu ile ilgili soruya da cevap veren Kocaman, "Sonuçlar kötü olunca bu tür durumların konuşulması çok doğal. Ben futbol yaşantım boyunca, özellikle Fenerbahçe dönemimde çok eleştirildim ama hep sorumluluğu üzerime aldım. Sonuç olarak bulunduğun her yerde çözülemeyecek bir durum olduğunda yönetimle konuşup gerekli kararı veririm. Şuanda da böyle durum olduğunda görüşülür konuşulur ama böyle bir şey yok. Bunlar yönetim ve bizin ortak görüşmesi ile karar verilir. Böyle bir tasarruf yönetim tarafından olursa da önceki dönemlerde olduğu gibi yine saygılı olacağım" diye konuştu. #başakşehir #aykutkocaman #istifa Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UCi9U56sxmBuFFF9wHvvDbtw/join FutbolArena Sosyal Medya Hesapları▼ Bizi buradan da takip edin; ► IG: https://www.instagram.com/futbolarena/ ► TW: https://twitter.com/futbolarena ► FB: https://www.facebook.com/futbolarena/ ► WEB: https://www.futbolarena.com/



Aykut Kocaman'dan Gaziantep FK maçı sonrası istifa yanıtı!
Aykut Kocaman'dan Gaziantep FK maçı sonrası istifa yanıtı!

Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman, deplasmanda 1-0 kaybettikleri Gaziantep Futbol Kulübü maçının ardından açıklamalar yaptı. Aykut Kocaman, "Öncelikle rakibimi galibiyetleri için kutluyorum. Karşımızda iyi organize olmuş bir takım vardı. Maç öncesi bakıldığı zaman rakip bizim için sert bir takımdı. Sezona kötü başladık ama biz de ekip olarak son haftadaki çıkışımızı sürdürmek istiyorduk. Son Fenerbahçe maçı da bizi moral olarak toparlamıştı. O yüzden bu maçtan puanlar yada en az puan almak istiyorduk. Bu duygularla başladığımız maçta istediğimiz şeyleri yapamadık. Son 8-9 aylık süreçte başımıza gelmeyen kalmadı. Bugün de bunlardan birini yaşadık. Daha maç başlar başlamaz 9. saniyede kalemizde golü gördük. İlk yarım saat kontrolü ele almaya çalıştık. Özellikle dönen topları rakibe bıraktık. Rakibimiz bu konuda iyiydi, topa da sahip oldu. Biz biraz dağınık haldeydik. Bu dağınık halde daha fazla gol yememek şans oldu bizim için. Devrenin sonlarına doğru kaleye biraz daha yaklaşarak baskıyı arttırdık ama sonuç alamadık. Rakibimiz koşu, alan kapatma, kademe anlamında sert bir oyun oynadı. Ufak bir hakem eleştirisi de yapmak lazım. Rakibin Şener'e yaptığı bu kadar net faul hareketin es geçilmesi çok tuhaftı. Rakip hoca bunu erken fark etti ve Merkel'i oyundan aldı. Sonuç olarak tüm denemelerimize rağmen istediğimiz sonucu alamadık. O yüzden üzgünüz. Galibiyet için Gaziantep takımını tebrik ediyorum" ifadelerine yer verdi. "Bazı çiçekler bazı topraklarda olmuyor, Muhammet bizde olmadı" Eski oyuncuları Muhammet Demir'in performansı ve ayrılış süreci ile ilgili de konuşan Aykut Kocaman, "Muhammet Demir önemli ve çok değerli bir futbolcu. Bazı çiçekler bazı topraklarda olmuyor. Muhammet için de bu geçerli. Onun için doğru topraklar burası. Biz kalması için çok ısrar ettik ama bir yerden sonra sıkıntı olduğunu hissedince ayrılması yönünde karar aldık. Muhammet, çok önemli, son derece önemli ve değerli bir oyuncu" şeklinde konuştu. "Şu anda olumsuz bir durum yok" Takımın kötü gidişatı ve devam edip etmeme durumu ile ilgili soruya da cevap veren Kocaman, "Sonuçlar kötü olunca bu tür durumların konuşulması çok doğal. Ben futbol yaşantım boyunca, özellikle Fenerbahçe dönemimde çok eleştirildim ama hep sorumluluğu üzerime aldım. Sonuç olarak bulunduğun her yerde çözülemeyecek bir durum olduğunda yönetimle konuşup gerekli kararı veririm. Şuanda da böyle durum olduğunda görüşülür konuşulur ama böyle bir şey yok. Bunlar yönetim ve bizin ortak görüşmesi ile karar verilir. Böyle bir tasarruf yönetim tarafından olursa da önceki dönemlerde olduğu gibi yine saygılı olacağım" diye konuştu.



Aykut Kocaman: Bulunduğumuz durum sebebiyle... | Başakşehir - Fenerbahçe : 2-0
Aykut Kocaman: Bulunduğumuz durum sebebiyle... | Başakşehir - Fenerbahçe : 2-0

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın açıklaması Başakşehir-Fenerbahçe maçının ardından - Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Aykut Kocaman: - "Çok kritik bir süreçti. Ligin en dominant takımlarından birinden 3 puan almak sevindirici oldu" İSTANBUL (AA) - Süper Lig'in 5. haftasında ağırladığı Fenerbahçe'yi 2-0 yenen Medipol Başakşehir'in teknik direktörü Aykut Kocaman, önemli bir galibiyet aldıklarını söyledi. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Kocaman, "Fenerbahçe sezona çok iyi başladı. Bulunduğumuz durum nedeniyle mutlaka puan almamız gereken bir maçtı. Çok kritik bir süreçti. Ligin en dominant takımlarından birinden 3 puan almak sevindirici oldu." ifadelerini kullandı. Ligin ilk 4 maçında ortaya koydukları futbolla 8 hatta 12 puan alabileceklerini diye getiren deneyimli teknik adam, "Ligdeki ilk 4 maçtan 0 puanla ayrılmak gerilimimizi de arttırdı. Az da olsa Fenerbahçe'nin Almanya'da yüksek tempoyla oynadığı maçın bize avantaj sağlayacağını düşünüyorduk. İlk 30-35 dakikada golü bulmayı başardık, oyuna da ortak olduk. Bu dakikadan itibaren rakibimizin baskısı arttı. İkinci yarı biraz daha kaleye çekilmek zorunda kaldık. Ana planımız bu değildi. İhtiyaç ve koruma duygusu topun arkasında olmamıza sebep oldu. Rakibin oyun etkinliği pozisyon etkinliğine dönmedi. Oyuncu değişikliklerinden sonra oyuna tutunmaya başladık. Sonra ikinci golü bulduk." şeklinde konuştu. Aykut Kocaman, "Fenerbahçe'nin kadroda rotasyon yapmasını bekliyor muydunuz?" sorusunu, "Çok doğal olması gerek. Olmazsa yük daha fazla artıyor. Bu durumu yaşadığım için şunu söyleyebilirim; olması gereken bu." şeklinde yanıtladı. Kocaman, Şener Özbayraklı'nın sakatlığı nedeniyle, takımının ikinci golünü atan Fredrik Gulbrandsen'i düşündüğünden geç oyuna aldığını belirtti. Deneyimli teknik adam, ilk 4 maçı kaybettikten sonra oyuncuların psikolojilerini toparlamak için daha bireysel ve moral yükseltici antrenmanlar yaptıklarını da sözlerine ekledi.



Sergen Yalçın'dan Pjanic sözleri!  | Beşiktaş - Yeni Malatyaspor : 3-0
Sergen Yalçın'dan Pjanic sözleri! | Beşiktaş - Yeni Malatyaspor : 3-0

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın'ın basın toplantısı Beşiktaş-Yeni Malatyaspor maçının ardından - Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın: - "Kazandığımız için mutluyuz. Oyuncularıma teşekkür ediyorum" -"Pjanic çok kaliteli bir ayak, akıllı bir oyuncu. Çok önemli bir transfer" -"Borussia Dortmund iyi bir takım. Ofansif hattı güçlü olan bir takım. Ancak dönüşünde de bir o kadar sıkıntı yaşayan bir takım" İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Süper Lig'de Öznur Kablo Yeni Malatyaspor karşısında elde ettikleri galibiyetten dolayı mutlu olduklarını söyledi. Vodafone Park'ta 3-0 kazandıkları karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Yalçın, ev sahibi oldukları maçlarda puan kaybetmek istemediklerini belirterek, "Kendi sahamızda fire vermek istemiyoruz. Ne olursa olsun iç sahadaki maçları kazanmak istiyoruz. Milli maç dönüşleri her zaman zor oluyor. Bazı oyuncularımız çok uzak yoldan geliyorlar. Atiba ve Larin gibi. İkisi de kadroya alamadık. Kazandığımız için mutluyuz. Oyuncularıma teşekkür ediyorum. Artık bütün konsantrasyonumuz çarşamba günü oynayacağımız Şampiyonlar Ligi maçında olacak. Umarım hem Türkiye hem de Beşiktaş için iyi bir serüven olur." diye konuştu. Sergen Yalçın, ilk maçına çıkan yeni transferleri Miralem Pjanic'in kaliteli bir futbolcu olduğunu anlatarak, "Doğal olarak bir alışma süreci olacak. Başka bir takımdan geliyor, başka bir şehre geliyor, başka bir oyuncu grubunun içine geliyor, başka bir oyuna geliyor. Sonuçta yabancı olduğu bir işi yapmıyor, futbol oynuyor. Alışır. Bugün de ne kadar kaliteli bir oyuncu olduğunu görmüşsünüzdür. Çok kaliteli bir ayak, akıllı bir oyuncu. Çok önemli bir transfer. Batshuayi de öyle." ifadelerini kullandı. Maçta Alex Teixeira'nın sakatlığının nüksettiğini açıklayan Sergen Yalçın, "Alex'in sakatlığı bizi üzdü. Sakatlığı nüksetti. Umarım onun için uzun bir sıkıntı olmaz. Çünkü gerçekten değerli bir oyuncu. Aldığımız oyuncular, diğer oyuncularımızla güzel bir birliktelik yakaladı. Umarım bundan sonraki süreç hepsi için iyi olur." değerlendirmesinde bulundu. Sergen Yalçın, sakatlanan Alex Teixeira'nın yerine oyuna dahil olan yeni transfer Can Bozdoğan'ın genç bir oyuncu olduğunu vurgulayarak, "Fizik olarak iyi, oyun anlamında da yavaş yavaş güçlenecek. Biz onu kullana kullana seviyesini yükseltmeyi düşünüyoruz. Kimi nerede kullanacağımıza şimdi karar veremeyiz ama mutlaka onu bir yerde değerlendireceğiz. Umarım o da ona vereceğimiz bu şansı iyi kullanır." şeklinde görüş belirtti. Yalçın, bir soru üzerine yenilenen saha zeminin kötü olmadığını ve ilerleyen günlerde daha da oturacağını dile getirdi. - "Üçüncü bölgede savunma yapıyoruz" Sergen Yalçın, Süper Lig'de oynadıkları 4 maçta da kalelerini golle kapattıklarını anlatarak, "İşin savunma boyutu bizim için çok değerli. Önde oynadığımız için savunmayı da önde yapıyoruz. Biz üçüncü bölgede savunma yapıyoruz. Bugün hiç pozisyon vermedik. Bence çok iyi bir oyun oldu. 4 maçta gol yemedik. Neredeyse bu maçların 2-3 tanesinde pozisyon vermedik. Bu da bizim için çok önemli. Demek ki kendimizi daha da geliştiriyoruz." dedi. Yalçın, Michy Batshuayi'den bu sezon kaç gol beklediğine yönelik soruya, "Kaç atacağını bilemem ama işi gol atmak. Beşiktaş gibi bir takımda santrfor oynuyorsan gol atarsın zaten. Bu kadar önde oynayan bir takımda herhalde bir 15-20 gol atar diye düşünüyorum. Bilmiyorum belki 10, belki de 30 atar." cevabını verdi. Sergen Yalçın, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde karşılaşacakları Alman ekibi Borussia Dortmund'un maçlarını takip ettiklerini vurgulayarak, sözlerini şöyle tamamladı: "Borussia Dortmund iyi bir takım. Ofansif hattı güçlü olan bir takım. Ancak dönüşünde de bir o kadar sıkıntı yaşayan bir takım. Hücuma çok iyi çıkıyorlar ama dönemiyorlar. Şampiyonlar Ligi'ne çok alışık bir takım. Biz kendi hazırlığımızı yapacağız ve alınabilecek en iyi sonucu almaya çalışacağız. Umarım ülkemiz ve Beşiktaş adına iyi bir başlangıç olur. Özellikle oyun anlamında bizi tatmin etmesi gerekir. Skor en son bakacağımız iş. Önce oyuna bakacağız, sonra skora bakarız."




« Previous Next »


Popular Tags

#Russell Westbrook  #Paul Pogba  #Best Football Defending Skills  #Lionel Messi  #Neymar  #Shot Goals  #Best Football Defending Skills  #Thomas Muller  #Kevin Durant  #Goalkeeper Saves  

Popular Users

#fauxpelini  #billbarnwell  #YouTube  #RobGronkowski  #steveaustinBSR  #blakegriffin23  #jimmyfallon  #Buster_ESPN  #BrunoMars  #billsimmons  #kevinlove  #strombone1  #TheRealJRSmith  #GNev2  #RobbieSavage8