Fatih Karagümrük Teknik Sorumlusu David Sassarini, Antalyaspor maçının ardından yaptığı açıklamada, 15 oyuncularının korona virüs vakası atlamasının kondisyonlarında etkili olduğunu ve bunun maça yansıdığını söyledi. Fatih Karagümrük - FT Antalyaspor ile Süper Lig’in 38. haftasında Bursa Büyükşehir Belediye Stadyumu’nda 2-2 berabere kaldı. Maç sonu değerlendirmelerde bulunan Fatih Karagümrük Teknik Sorumlusu David Sassarini, “İlk yarıda daha önde oynayan, oyunda daha fazla üretkenlik sağlayan bizdik. İkinci yarıda oyunu alanımızda kabul ettik. Bu farkın oluşmasında 15 oyuncunun korona vakası atlatmış olmaları kondisyona etkili oldu. Beraberlik maçın doğal bir sonucu. Rakipte de iyi ve süratli oyuncular var. Kısa ortalar yapan ve kontraya çabuk çıkan oyuncular var. Bunlar da maçın böyle bitmesine sebep oldu” dedi.
Türkiye'nin yeni kelime oyunu! İlk indirenlerden olun! Başarılar. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mechsapp.wordsworlds Videoları indirmek için kullandığım ve önerdiğim uygulamalar: Twitter:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mechsapp.twitterdownloader Pinterest:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mechsapp.downloaderforpinterest Kasımpaşa deplasmanında 1-0 mağlup olan Beşiktaş’ta Teknik Direktör Sergen Yalçın maçın ardından konuştu. 10 maçlarının kaldığını ve avantajlı olduklarını söyleyen Yalçın, “Alanyaspor maçımız var ve ardından Erzurum deplasmanı. En iyi şekilde çalışarak galip gelmenin hesaplarını yapacağız” dedi. Süper Lig’in 32. haftasında Kasımpaşa deplasmanında 1-0 mağlup olan Beşiktaş’ta Teknik Direktör Sergen Yalçın karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında soruları yanıtladı. Karşılaşmayı değerlendirerek sözlerine başlayan Yalçın, “Üzgünüz kaybettiğimiz için. Kaybetmek istemezdik ama bugün oynanan oyun, ilk yarıdaki oyun, basit pas hataları ve üretme anlamında yaşadığımız sıkıntılar, bugün mağlup olmamıza neden oldu. Ama daha var, 10 tane maçımız var ve avantajlı olan biziz. Bu hataları yapmadan yolumuza devam etmek istiyoruz. Bu mücadeleden almamız gereken dersleri alıp yola devam etmeliyiz. Kaybedebiliriz, bu oyunda mağlubiyet var. Rakip de sonuçta 11 kişi oynuyor” diye konuştu. “Tarihte ilk defa yaşanan bir durum” Karşılaşmanın hakemi Halil Umut Meler’in ligde üst üste 2. kez Beşiktaş maçını yönetmesiyle ve maçtaki performansıyla ilgili soruyu yanıtlayan Sergen Yalçın, “Hakem arkadaşla ilgili konuşurken kötü bir hakem demedim, dürüst değil demedim, adaletsiz demedim. Enerjisi bizim maçlarda kötü. Akan oyunda çok ciddi problemler var. Bunu anlatmaya çalıştım. Bir hakemi bir takımın maçına verdiğiniz zaman 5-6 maç aynı hakem gelmez normalde. Bunu söylemeye çalıştım ve rahatsız olduğumu belirttim. Gayet doğal bir tepkiydi. Hakaret etmeden, kırmadan, aşağılamadan doğal bir tepki gösterdim. Bunun insanları neden bu kadar rahatsız ettiğini anlamak çok zor. Birçok teknik direktör arkadaşım, bu tür tepkilerini dile getiriyorlar, bu durum da yaptığım işin bir parçası. Yıllardır bu tepkiler gösteriliyor. Biz bu tepkileri her maçta yapmıyoruz. Sezonda belki 6-7 maçta bu tür tepkilerimiz oluyor. Ben hakaret etmeden, saygısızlık etmeden işimin gereği olarak gösteriyorum tepkimi. Ancak bu durum MHK’ye yanlış gösterildi herhalde ve tarihte ilk defa bizim ligimizde böyle bir karar çıktı. Herhalde birileri çıkıp bunun bir açıklamasını yapacaktır diye düşünüyorum. Aytaç’ın pozisyonu sarı kart pozisyonuydu ve ikinci sarı karttan atılması gerekiyordu. Hakem arkadaş devam ettirdi ve pozisyonda bir şey yok dedi. Bir hakemin oyunun sonucuna etki etmesi için penaltı, kırmızı kart vermesi gerekmiyor. Ben bunu futbolcuyken de yaşadım, neler geldiğini biliyorum başımıza. Aynı durumları yaşamamamız için tedbir almaya çalışıyorum ama alamadık bunun önlemini. Çarşamba günü zor bir maçımız var, pazar günü de zor bir deplasmana gideceğiz. En iyi şekilde hazırlanarak kazanmaya gideceğiz” diyerek devam etti. “Üretkenliğimiz yoktu” Eldeki kadroyla en iyi 11’i çıkarmaya çalıştıklarını söyleyen Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, “Mevcut kadromuzla, elimizde çıkaracağımız en güçlü kadroyu bu olarak gördük. Necip sağ bek oynayabilen bir oyuncu. Gökhan Töre tercihi de olabilirdi ancak 90 dakika oynayacak gücü yoktu. Problem olursa son bölümde kullanabileceğimizi düşündük ve öyle yaptık. Ancak üretkenlik anlamında problem yaşadık. Bundan önceki maçlarda daha üretken bir takımdık ancak bugün maalesef bunu yapamadık. Topu rakibe falan bırakmadık. Bir maç oynanırken, topu rakibe bırakalım düşüncesiyle oynamıyoruz, kendi oyunumuzu sahaya yansıtıyoruz. İkinci yarıda daha çok mücadele ettik. Bulduğumuz pozisyonlar da vardı. Yapabilirdik ama olmadı. Önümüzde 10 maç daha var. İnşallah çarşamba günü daha iyi hazırlanıp galibiyetle çıkmanın planlarını yapacağız” diyerek sözlerini tamamladı.
Ligin 18. haftasında sahasında Beşiktaş’ı konuk edecek A. Hatayspor’da Teknik Direktör Ömer Erdoğan Gençlerbirliği maçında rakibe yaptığı hareket sonrasında kırmızı kart gören kaleci Munir ile ilgili olarak şansız bir pozisyon yaşadığını söyledi. Ligin 18. haftasında Beşiktaş’ı konuk edecek Hatayspor, Antakya Atatürk Stadı’nda çalışmalarını sürdürdü. İdmanda 5’e 2 top kapma ve core çalışması yapılırken, kaleciler ayrı çalıştı. Hatayspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan geçen hafta deplasmandaki Gençlerbirliği maçında, kaleci Munir Mohand Mohamedi’nin rakip oyuncuya yönelik hareketini "talihsiz bir maç yaşadık" diye ifade ederken, "Maç istediğimiz gibi giderken rakibin bize karşı kapanıp kontra ataklarla hücum edeceğini bildiğimiz için ilk golü atmamız çok önemliydi çünkü golü attıktan sonra rakibin de daha çok risk alıp oyunun bizim lehimize döneceğini beklerken maalesef talihsiz bir pozisyonla karşılaştık. Tabii ki sıcağı sıcağına açıkçası pozisyonu çok değerlendiremedik. İlk başta sanki bilerek yapılıyormuş gibiydi ancak detaylı inceleyince şansız bir pozisyon yaşamış. Kamerada detaylı bir şekilde incelediğimizde Munir kesinlikle rakibi görmüyor ve doğal olarak kalkarken destek alarak kullanacağı ayağını uzatıp bir kalkış şekli var. O ara zaten Gençlerbirliği futbolcusu Arda’nın da normalde yüzü kaleye dönükken Munir’e doğru tam dönmesiyle çok şanssız bir pozisyon yaşamışız. Tabi bu Munir’i kaybetmekle birlikte devamında penaltı, 10 kişi kalmamız bizi tabii ki sıkıntıya soktu. Dediğim gibi yaşandı, bitti. Üzüldük ama 10 kişi kalmalarına rağmen oradan iyi bir sonuç almaya çalışan oyuncularımız vardı." Seyir zevki güzel olacak bir maç beklediğini belirten Erdoğan, "Analizlerimizi yaptık, biz de iyi durumdayız. Özellikle son haftalardaki çıkışımızı devam ettirmek istiyoruz. İnşallah güzel bir futbolla sahamızda güzel bir sonuç alırız. Bana göre son haftalarda ofansif anlamda çok gol atan iki tane takım karşılaşacak. Seyir zevki güzel olacak bir maç bekliyorum" dedi. Kaleci Munir: "Umarım kötü niyetli olmadığıma inanılır" Gençlerbirliği maçında kırmızı kart gören kaleci Munir ise, yaşanan talihsiz olaydan dolayı üzgün olduğunu belirterek, “Hakemler de o şekilde karar verdi zaten. Benim de böyle bir niyetim yoktu. Sadece ayağa kalkmak istedim. Ayağa kalkamadım, hakemler de öyle düşündü. Hakemler açısından da çok normaldi çünkü ben de görüntüde gördüğüm üzere vuruyor gibi görünüyordum. Sadece bana inanlara veya inanmayanlara bir şey söyleyemem. Çok kötü bir durumda takımı bıraktığım için çok üzgünüm. Öncelikle bütün takım arkadaşlarıma, Hatay kamuoyuna, taraftarlarına çok özgün olduğumu söylemek istiyorum, umarım kötü niyetli olmadığıma inanılır" dedi. Munir, Gençlerbirliği oyuncusunu görmediğini belirterek, "O anda aslında topu aldım ve yere yattım. Tabii ki izleyenler, ’arkama baktığımda futbolcuyu gördüm ve öyle vurdum’ sanabilirler ama aşağıda yatan oyuncuyu görmedim ve ben de bir reaksiyonla hemen kalkmak istedim, ayağım suratına geldi. Takım olarak çok iyi durumdaydık, iyi gidiyorduk ve benim bu hareketim takımda moral kaybına ve maçı kaybetmemize neden olduğunu biliyorum ama şunu da umuyorum Türkiye Futbol Federasyonunun bana vereceği cezada umarım iyi niyetimden şüphe etmezler. Sadece bazen adım atarsınız, bazen yolunuza sert kaya çıkar ve ben o sert kayaya çarptım. O hareketim de öyle algılandı" şeklinde konuştu.
⚑ Instagram: www.instagram.com/trendmedyatr ⚑ Twitter: www.twitter.com/trendmedyatr ⚑ Facebook: www.facebook.com/trendmedyatr #Trabzonspor #AhmetAğaoğlu #hırpalandık Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, Göztepe maçı sonrası kulübün genel durumu hakkında değerlendirmelerde bulundu. Galatasaray mağlubiyeti sonrası sert eleştirilere maruz kaldıklarını belirten Ağaoğlu, "Galatasaray maçından sonra kamuoyunda biraz hırpalandık. Dönüp baktığınızda 9 maç, 6 galibiyet, 2 beraberlik, 1 mağlubiyet. O da Galatasaray maçı." sözleriyle bazı eleştirileri haklı bulmadığını belirtti. Trabzonspor Kulübü Başkanı Ahmet Ağaoğlu, "Yavaş yavaş oturan bir takım sistemi var. Hem Fatih Karagümrük maçında hem de bu (Göztepe) maçta oyunun büyük bölümünde topun hakimi Trabzonspor'du." dedi. Ligin 17. haftasında Göztepe'yi 1-0 mağlup ettikleri karşılaşmanın ardından gazetecilerin sorularını yanıtlayan Ağaoğlu, "Galip geldiğimiz, 3 puan aldığımız bir maç. Özellikle son 9 hafta geneline baktığımız zaman, 6 galibiyet, 2 beraberlik, 1 mağlubiyet var." dedi. Abdullah Avcı'nın gelişiyle birlikte takımın performansının arttığına işaret eden Ağaoğlu, "Yavaş yavaş oturan bir takım sistemi var. Hem Fatih Karagümrük maçında hem de bu maçta oyunun büyük bölümünde topun hakimi Trabzonspor'du. Mücadele olarak göze hoş gelen bir oyunumuz var. İstatistiklere de baktım, yanılmıyorsam 600'e yakın pas yapmışız. Bu da Göztepe'nin pas oranının iki katına yakın. Bunlar futbolu güzelleştiren, seyir zevkini arttıran öğeler. İlerleyen haftalarda taşlar yerine oturacak. Neticede 1-0'lık skor ve alınan 3 puan var." ifadelerini kullandı. "Temas halinde olduğumuz 1-2 oyuncu var" Transfer çalışmalarıyla ilgili konuşan Ağaoğlu, şunları kaydetti: "Abdullah Avcı'nın talepleri, belirlediği isimler var. Onlarla görüşüyoruz. Berat (Özdemir) da geçen sene haziran ayından beri görüşme halinde olduğumuz, hatta bu ağustos döneminde transferini gerçekleştirmeyi düşündüğümüz bir isimdi. Hoca geldikten sonra belirlemiş olduğu isimlerin başındaydı. Sıkıntılı bir süreç yaşadık ama dün akşam hem Berat hem de kulübüyle anlaşarak kendisini kadromuza kattık. Süreç neyi gösterir bilemiyorum ama temas halinde olduğumuz 1-2 oyuncu var. Hocanın belirlemiş olduğu isimlerle görüşmelerimiz devam ediyor. Fazla da uzun süreceğini düşünmüyorum." "Saygı çerçevesinde eleştiriye her zaman açığız" Ahmet Ağaoğlu, alınan bir kötü sonuçta karalar bağlamanın veya farklı yorumlarda bulunmanın doğru bir bakış açısı olmadığını vurgulayarak, "Daha 23-24 maç var. Geçen sene ligin genelinde 34 maç oynandı. Geçen senenin ilk 3'ündekiler gerilerde. Bazen ayağınız taşa takılabilir, hata da yapmış olabilirsiniz. 'Yapılan hatadan dönülmeyecek, tamir edilmeyecek' diye bir şey yok. Eleştiriler son derece doğal. Saygı çerçevesinde eleştiriye her zaman açığız. Farklı düşüncelere her zaman saygı gösteririm. Bizim görmediklerimizi görebilirler." diye konuştu. Ağaoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: "Özellikle Galatasaray maçından sonra kamuoyunda biraz hırpalandık ama dönüp baktığınızda 9 maçta 6 galibiyet, 2 beraberlik ve 1 mağlubiyet. O da Galatasaray mağlubiyeti. O kadar da sıkıntılı bir durumumuz yok. Herkes gönlünü ferah tutsun. Lig bitmeden her şey bitmez. Trabzonspor'un ligi nerede bitireceğini herkes görecek. Çok ciddi ve titiz çalışıyoruz. Hoca sistem üzerinde çalışıyor. Takıma katılacak oyuncular üzerinde çalışıyor. Yönetim olarak elimizden gelen bütün gayreti gösteriyoruz. Tabii bütün bunlar yapılırken ekonomik sıkıntı denilen şey, yani bizim yönetimi göreve getiren o problem tamamen kalkmış olacak ki kimse işin o kısmına bakmıyor. Özellikle pandemi döneminde yayıncı kuruluştan elde edilen gelir ciddi düşüş yaşadı. Uzun süre ödeme yapılmaması bütün kulüpleri sıkıntıya soktu. Seyirci hasılatının olmaması, reklam ve sponsorluk gelirlerinin tamamen durmuş olması, ürün satışlarının dibe vurmuş olması ve buna rağmen bugün itibarıyla oyuncularına bir kuruş borcu olmayan bir Trabzonspor. Buna rağmen özellikle bizim yönetimin göreve geldiği günden en büyük sıkıntı olarak önünde duran bu problem ortadan kalkmış ki hiç kimse bunu konuşmuyor. Yapılacak transferlerin Trabzonspor'un ekonomisiyle örtüşme zorunluluğu var." Kulüpler Birliği Vakfı başkanlığına adaylık düşüncesi olup olmadığı yönündeki soruyu ise Ağaoğlu, "Önce biz kendi kulübümüzün başkanlığını yapalım da Kulüpler Birliği Vakfı'nın başkanlığını daha sonra düşünürüz." şeklinde cevapladı.
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Çağdaş Atan'ın açıklamaları Maçın ardından - Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Çağdaş Atan: - "Çok geniş kadroya sahip bir takıma karşı net bir galibiyet aldık" - Medipol Başakşehir Yardımcı Antrenörü İrfan Saraloğlu: - "Oyun olarak değil, kalite olarak bu sonucu hak etmedik" ANTALYA (AA) - Süper Lig'in 16. haftasında sahasında Medipol Başakşehir'i 3-0 mağlup eden Aytemiz Alanyaspor'un teknik direktörü Çağdaş Atan, "Çok geniş kadroya sahip bir takıma karşı net bir galibiyet aldık" dedi. Atan, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, maça biraz baskı altında çıktıklarını söyledi. Son dönemlerde deplasman mağlubiyetlerinden sonra iyi futbol oynadıkları yönünde eleştirildikleri bir dönem yaşadıklarını anlatan Atan, "Bu konudan biraz rahatsız olduğumu söylemem lazım. Ama biz oyuncularla konuştuk, oyunumuza sadık kalacağımızı, aynı oyunu sezon sonuna kadar oynayacağımızı konuştuk." dedi. Atan bugün ligin 4-5 doğal favorilerinden bir tanesiyle oynadıklarını belirterek, şöyle konuştu: "Çok geniş kadroya sahip bir takıma karşı net bir galibiyet aldık. Özellikle ilk yarıda oyundan çok memnunum. İkinci yarı 2-0'ın vermiş olduğu rahatlıkla tabi biraz geriye yaslandık. Onlar da çok gelmeye başladı ama 60'ıncı dakikadan sonra çok rahat çıkmaya başladık. Bence net bir galibiyet oldu." Bazı büyük bütçeli takımların 3-4 senede oynar hale geldiği oyunu 4'üncü haftadan beri oynamaya başladıklarını ifade eden Atan, şunları söyledi: "Bunu insanlar yanlış anlamasın. Ukalalık olarak söylemiyorum, oyuncularıma değer verme anlamında söylüyorum, onlara çok teşekkür ediyorum. Bir geri dönüş yapmamız lazımdı, bu maç da çok iyi fırsattı, bunu değerlendirdik. Yine şu an maç fazlasıyla lider pozisyonundayız. Daha sonraki maçları göreceğiz. Hep zirvede kalmak istiyoruz, 1'inci, 2'nci, 3'üncü... Ama o bölgede kalmak istiyoruz." - "Ligin doğal favorilerinden bir tanesi" Gazetecilerin sorularına da cevap veren Atan, Alanyaspor'un eski teknik direktörü Erol Bulut'un yönetimindeki Fenerbahçe deplasmanı nasıl değerlendireceğine yöneli soruya ise "Erol hoca burada geçen sene gerçekten ciddi iyi işler yaptı. Kupada final oynadılar, ligi 5. bitirdiler. Bunun karşılığında da kontratı alıp Fenerbahçe'ye gitti. Daha önce de tebrik ettim onu. Şu anda ligin zirvesine ortaklar. Çok ciddi bir rakiple karşılaşacağız. Ligin doğal favorilerinden, çok geniş kadroya sahip takımlarından bir tanesi. Ama bizim çok fazla söyleyecek bir şeyimiz yok. Çünkü oyunumuz belli, bunu en iyi nasıl yaparız, rakibi sahasından kolay çıkartmamak için nasıl pres yaparız, nasıl diziliriz, top bizdeyken hangi boşlukları, hangi koridorları kullanırız, hangi boş oyuncuyu buluruz bunları kovalayacağız. Daha önce oynadığımız çoğu maç gibi güzel bir maç olacağını düşünüyorum. Bizce Perşembe akşamı güzel bir maç akşamı olacağını düşünüyorum" ifadelerini kullandı. - "22 günde 4 mağlubiyet aldığımız periyotta 7 maç oynadık" Alanyaspor'un kapanan takımlara karşı zorlanıp zorlanmadığına yönelik soruya ise bitiricilik noktasında kapanan takımlara karşı, üreticilik noktasında bazı sıkıntılar yaşadıklarını belirtti. Ancak bunun bu şekilde olmayacağını aktaran Atan, şunları söyledi: "Biz bu 22 günde 4 mağlubiyet aldığımız periyotta 7 maç oynadık. Yani sahada tam anlamıyla diri değildik. Biz bu maça çıkarken hafta içi maç olmamasının bize büyük bir avantaj olacağını zaten düşünüyorduk. Fizik olarak çok iyi bir takımız ama gerçekten çok yüksek şiddetli maçlar oynayıp yıprandık. Bundan sonra bu kadar kolay kapanan takımlara karşı maç kaybedeceğimizi düşünmüyorum. Yani tabi ki zaman zaman maç kaybedeceğiz ama sahada daha planlı hücumsal anlamda daha fazla şeyleri deneyen, bütün opsiyonları deneyen bir takım olarak devam etmemiz gerekiyor. Golü attıktan sonra daha farklı işler yapabiliyoruz, bunun farkındayız. Ama bu oyunun cevaplarından bir tanesi bu. Böyle sıkıntılarla karşılaşacağız. Ama bunları da aşmak için her hafta çalışıyoruz. Bir çözümünü bulacağız." - "Oynayıp oynamamak tamamen Salih'in elinde" Salih Uçan'ın adının Galatasaray'da anıldığı yöndeki soruya da cevap veren Atan, Salih ile bir toplantı gerçekleştirdiğini kaydetti. Salih'in sezon başından beri başrol verdiğim oyuncularımdan bir tanesi olduğunu dile getiren Atan, "Oynayıp oynamamak tamamen Salih'in elinde. Salih orta sahada kendisine yer bulur ama şöylede düşünmek lazım. Biraz aidiyet duygusunu da yaşamak lazım. Salih sezon sonu kontratı biten oyuncu ve bir görüşme yaptığı kulüp var. Herhalde çok iyi sonuçlanmadı. Ben de sözleşmesi uzatılması konusunda bir istekte bulunmuştum ama bu da olumlu sonuçlanmadı. Biz Alanyaspor olarak bu büyük takımlara oyuncu yetiştirme kulübü olamayız, bu saatten sonra. Bir oyuncu bizden ayrılarak büyük takıma gidiyorsa bunun bir bedeli ve karşılığı olacağını düşünüyorum. Gelecekte benimle olmayacak bir oyuncu için bazı planlar yapmamız normal diye düşünüyorum. Ben zirveye oynayan bir takım olarak Salih'ten faydalanmak isterim. Ded
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : - Medipol Başakşehir Yardımcı Antrenörü İrfan Saraloğlu'un açıklamaları Maçın ardından - Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Çağdaş Atan: - "Çok geniş kadroya sahip bir takıma karşı net bir galibiyet aldık" - Medipol Başakşehir Yardımcı Antrenörü İrfan Saraloğlu: - "Oyun olarak değil, kalite olarak bu sonucu hak etmedik" ANTALYA (AA) - Süper Lig'in 16. haftasında sahasında Medipol Başakşehir'i 3-0 mağlup eden Aytemiz Alanyaspor'un teknik direktörü Çağdaş Atan, "Çok geniş kadroya sahip bir takıma karşı net bir galibiyet aldık" dedi. Atan, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, maça biraz baskı altında çıktıklarını söyledi. Son dönemlerde deplasman mağlubiyetlerinden sonra iyi futbol oynadıkları yönünde eleştirildikleri bir dönem yaşadıklarını anlatan Atan, "Bu konudan biraz rahatsız olduğumu söylemem lazım. Ama biz oyuncularla konuştuk, oyunumuza sadık kalacağımızı, aynı oyunu sezon sonuna kadar oynayacağımızı konuştuk." dedi. Atan bugün ligin 4-5 doğal favorilerinden bir tanesiyle oynadıklarını belirterek, şöyle konuştu: "Çok geniş kadroya sahip bir takıma karşı net bir galibiyet aldık. Özellikle ilk yarıda oyundan çok memnunum. İkinci yarı 2-0'ın vermiş olduğu rahatlıkla tabi biraz geriye yaslandık. Onlar da çok gelmeye başladı ama 60'ıncı dakikadan sonra çok rahat çıkmaya başladık. Bence net bir galibiyet oldu." Bazı büyük bütçeli takımların 3-4 senede oynar hale geldiği oyunu 4'üncü haftadan beri oynamaya başladıklarını ifade eden Atan, şunları söyledi: "Bunu insanlar yanlış anlamasın. Ukalalık olarak söylemiyorum, oyuncularıma değer verme anlamında söylüyorum, onlara çok teşekkür ediyorum. Bir geri dönüş yapmamız lazımdı, bu maç da çok iyi fırsattı, bunu değerlendirdik. Yine şu an maç fazlasıyla lider pozisyonundayız. Daha sonraki maçları göreceğiz. Hep zirvede kalmak istiyoruz, 1'inci, 2'nci, 3'üncü... Ama o bölgede kalmak istiyoruz." - "Ligin doğal favorilerinden bir tanesi" Gazetecilerin sorularına da cevap veren Atan, Alanyaspor'un eski teknik direktörü Erol Bulut'un yönetimindeki Fenerbahçe deplasmanı nasıl değerlendireceğine yöneli soruya ise "Erol hoca burada geçen sene gerçekten ciddi iyi işler yaptı. Kupada final oynadılar, ligi 5. bitirdiler. Bunun karşılığında da kontratı alıp Fenerbahçe'ye gitti. Daha önce de tebrik ettim onu. Şu anda ligin zirvesine ortaklar. Çok ciddi bir rakiple karşılaşacağız. Ligin doğal favorilerinden, çok geniş kadroya sahip takımlarından bir tanesi. Ama bizim çok fazla söyleyecek bir şeyimiz yok. Çünkü oyunumuz belli, bunu en iyi nasıl yaparız, rakibi sahasından kolay çıkartmamak için nasıl pres yaparız, nasıl diziliriz, top bizdeyken hangi boşlukları, hangi koridorları kullanırız, hangi boş oyuncuyu buluruz bunları kovalayacağız. Daha önce oynadığımız çoğu maç gibi güzel bir maç olacağını düşünüyorum. Bizce Perşembe akşamı güzel bir maç akşamı olacağını düşünüyorum" ifadelerini kullandı. - "22 günde 4 mağlubiyet aldığımız periyotta 7 maç oynadık" Alanyaspor'un kapanan takımlara karşı zorlanıp zorlanmadığına yönelik soruya ise bitiricilik noktasında kapanan takımlara karşı, üreticilik noktasında bazı sıkıntılar yaşadıklarını belirtti. Ancak bunun bu şekilde olmayacağını aktaran Atan, şunları söyledi: "Biz bu 22 günde 4 mağlubiyet aldığımız periyotta 7 maç oynadık. Yani sahada tam anlamıyla diri değildik. Biz bu maça çıkarken hafta içi maç olmamasının bize büyük bir avantaj olacağını zaten düşünüyorduk. Fizik olarak çok iyi bir takımız ama gerçekten çok yüksek şiddetli maçlar oynayıp yıprandık. Bundan sonra bu kadar kolay kapanan takımlara karşı maç kaybedeceğimizi düşünmüyorum. Yani tabi ki zaman zaman maç kaybedeceğiz ama sahada daha planlı hücumsal anlamda daha fazla şeyleri deneyen, bütün opsiyonları deneyen bir takım olarak devam etmemiz gerekiyor. Golü attıktan sonra daha farklı işler yapabiliyoruz, bunun farkındayız. Ama bu oyunun cevaplarından bir tanesi bu. Böyle sıkıntılarla karşılaşacağız. Ama bunları da aşmak için her hafta çalışıyoruz. Bir çözümünü bulacağız." - "Oynayıp oynamamak tamamen Salih'in elinde" Salih Uçan'ın adının Galatasaray'da anıldığı yöndeki soruya da cevap veren Atan, Salih ile bir toplantı gerçekleştirdiğini kaydetti. Salih'in sezon başından beri başrol verdiğim oyuncularımdan bir tanesi olduğunu dile getiren Atan, "Oynayıp oynamamak tamamen Salih'in elinde. Salih orta sahada kendisine yer bulur ama şöylede düşünmek lazım. Biraz aidiyet duygusunu da yaşamak lazım. Salih sezon sonu kontratı biten oyuncu ve bir görüşme yaptığı kulüp var. Herhalde çok iyi sonuçlanmadı. Ben de sözleşmesi uzatılması konusunda bir istekte bulunmuştum ama bu da olumlu sonuçlanmadı. Biz Alanyaspor olarak bu büyük takımlara oyuncu yetiştirme kulübü olamayız, bu saatten sonra. Bir oyuncu bizden ayrılarak büyük takıma gidiyorsa bunun bir bedeli ve karşılığı olacağını düşünüyorum. Gelecekte benimle olmayacak bir oyuncu için bazı planlar yapmamız normal diye düşünüyorum. Ben zirveye oynayan bir takım olarak Salih'ten faydalanmak iste
TFF 1. Lig karşılaşması: Adanaspor - Altay= 1-4 NOT: Test amaçlı çektiğim tamamen amatörce bir video. Bu videoyu dakikalar içerisinde çektim ve videoyu olduğu gibi bırakıp, kesme işlemi yapmadım. Sadece yanda çıkan yazı ve resimleri ekledim. Her şey tamamen doğal ve orjinal. *** Çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı herkesten özür dilerim. :) Seslendirdiğim köşe yazıma buradan ulaşabilirsiniz: https://www.haberekspres.com.tr/altinordu-akhisar-i-rahat-gecti-makale,9270.html Yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz: https://www.haberekspres.com.tr/profil/72/murat-b-babaoglu
Süper Lig karşılaşması: Kasımpaşa - Denizlispor = 3-2 NOT: Test amaçlı çektiğim tamamen amatörce bir video. Bu videoyu dakikalar içerisinde çektim ve çektiğim gibi yükledim. Orasını burasını kesmedim, çıkarmalar eklemeler yapmadım, video edit programı kullanmadım. Her şey tamamen doğal ve orjinal. *** Çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı herkesten özür dilerim. :) Seslendirdiğim köşe yazıma buradan ulaşabilirsiniz: https://www.haberekspres.com.tr/denizlispor-takim-olamadi-makale,9265.html Yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz: https://www.haberekspres.com.tr/profil/72/murat-b-babaoglu