Fatih Karagümrüklü taraftarlar, Adana Demirspor ile Ankara’da oynanan TFF 1. Lig play-off final maçını Vefa Stadı’nda izledi. Takımın 36 yıl sonra Süper Lig’e yükselmesiyle kırmızı-siyahlılar büyük coşku yaşadı. TFF 1. Lig play-off finalinde Adana Demirspor ile Fatih Karagümrük Ankara Eryaman Stadyumu’nda karşılaşırken, heyecan İstanbul’da da yaşandı. Karagümrüklü taraftarlar, finali Vefa Stadyumu’nda kurulan dev ekranda takip etti. Sabah saatlerinden itibaren maçın heyecanını semtte yaşayan kırmızı-siyahlı taraftarlar, müsabakanın başlamasıyla birlikte statta ayrılan yerleri tamamen doldurdu. Yüzlerce taraftar da müsabakayı dışarıdan takip etti. Karşılaşmayı penaltılar sonucunda 6-5 kazanan Fatih Karagümrük, 36 yıl sonra Süper Lig’e çıkarken, taraftalar da Vefa Stadyumu’nda büyük coşku yaşadı. Taraftarlar, maçın bitiş düdüğü ile tezahüratlarla ve meşalelerle Süper Lig’i kutladı. Karagümrüklü taraftar daha sonra Fevzi Paşa Caddesi’nde play-off şampiyonluğunu doyasıya kutladı.
22 Aralık 2019 Pazar günü Ankara'da oynanan Gençlerbirliği - Sivasspor maçı için Ankara'ya takımlarını desteğe gelen Sivasspor Taraftarları #Yiğidolar, 25 Mart 2009 tarihinde hain bir suikast ile Şehit edilen hemşerileri Muhsin Yazıcıoğlu'nu da unutmayarak, Taceddin Dergahında ki kabrini ziyaret ettiler. Bu ziyaret sonrası, Şehit Muhsin Yazıcıoğlu'nun eşi Gülefer Yazıcıoğlu'da Sivasspor Taraftarları, Yiğidolar'a yayınladığı bir mesaj ile teşekkür etti. Gülefer Yazıcıoğlu mesajında şöyle dedi; "Şehit Liderimiz Muhsin Başkanımızın Platonik Aşkı Olan Sivas’ın Yiğidolarının Başarılarını Kutluyor ve Daim Olmasını Yüce Mevlamızdan Diliyorum. Ankara’da Kabri Başında Yapmış Olduğunuz Muhsin Başkan Ziyaretinizden Ziyadesi İle Mutlu Oldum. Muhsin Başkan, "Sivas beni hiç mahcup etmedi, yalnız bırakmadı" derdi. Bir kez daha bunu gösterdiğiniz için her birinize yürekten teşekkür ediyorum." MUHSİN YAZICIOĞLU Ailesi Adına Gülefer YAZICIOĞLU #MuhsinYazıcıoğlu #Yiğidolar #Sivasspor
Karagümrük finalde TFF 2. Lig Yarı Final Play-off rövanş maçında Fatih Karagümrük, Özgür Yankaya'nın yönettiği maçta sahasında Manisa Büyükşehir Belediyespor'u konuk etti. İlk maçta deplasmanda rakibine 1-0 kaybeden Karagümrük, sahasında Manisa'yı 2-0'la geçerek adını finale yazdırdı. Karagümrük'ün rakibi Sakaryaspor oldu. Karagümrük Vefa Stadı'nda oynanan maçta Bayrampaşaspor, Karşıyaka, Alibeyköyspor gibi bir çok takım Karagümrük taraftarıyla omuz omuza kırmızı siyahlılara destek verdi. Tribünleri tıklım tıklım dolduran taraftarlar maç sonunda futbolcuları tribünlere çağırarak galibiyeti doyasıya kutladılar. Maça ait fotoğraflar https://www.facebook.com/pg/selim.demirer/photos/?tab=album&album_id=2173749949373638 🔔Yeni videolardan haberdar olmak ve bildirim almak için abone olun. Abonelik ücretsizdir. Link: https://www.youtube.com/channel/UCzfFzHWfRYeehTLWiQGpvjA Instagram adresim https://www.instagram.com/selimdemirer Twitter adresim https://twitter.com/selimdemirer Facebook adresim https://www.facebook.com/selim.demirer #karagümrük #manisabbsk #sakaryaspor #vlog
1 yıl sonra Karagümrük Vefa Stadı'na gittim. Erkan Zengin'in futbol resitali ve Karagümrüklülerin tezahüratları... Hepsi maçın tribünden hikayesinde. Herkese merhaba Tribünden Maç Hikayeleri’nin yeni bölümüyle karşınızdayım bugün hafta sonumuzu renklendirmek için 2. Lig Kırmızı Grup’ta oynanacak Karagümrük- Konya Anadolu Selçukspor maçı için yola çıkacağız. Daha fazla vakit kaybetmeyeyim maçın atmosferine girebilmek için iki takımdan bahsedeyim öncelik ev sahibi Karagümrük. Karagümrük sezona isteği gibi başlayamayan takımlardandı şuan takımın başında takımın bu sezonki 5. antrenör, Cüneyt Dumlupınar var. Takım bu süreçte 30 haftada, 17 galibiyet 5 beraberlik 8 mağlubiyet alarak 56 puan topladı ve şu anda 4. sırada bulunuyor. Peki bu süreçte takımın en çok dikkat çeken isimleri kimlerdi diye soracak olursanız Abdülhamit Yıldız, Erkan Zengin ve Yousef Yeşilmen takımın dikkat çekenleriydi. Geçelim konuk takım Konya Anadolu Selçukspor’a. Konya temsilcisi de lige iyi başlayamayan takımlardandı, takımın başında sezonun 3. antrenörü Abdurrahman Baysungur bulunuyor. Yeşil beyazlılar bu süreçte 30 haftada, 5 galibiyet 13 beraberlik 12 mağlubiyet alarak 28 puan topladı ve şu anda 16. sırada bulunuyor. Peki bu süreçte takımın en çok dikkat çeken isimleri kimlerdi diye soracak olursanız Emre Torun, Alpay Cin, Maksut Taşkıran ve Kadir Kaan Özdemir takımın dikkat çekenleriydi. Bir takımın şampiyonluk bir takımın da lige tutunma çabası göstereceği mücadelede yerimizi alacağız. Vefa Stadı'nda görüşürüz. Gelecek hafta Karagümrük deplasmanda Tarsus İdman Yurdu'na konuk olacakken Konya Anadolu Selçukspor da evinde Darıca Gençlerbirliği'ni ağırlayacak. Videoların devamını istiyorsanız lütfen destek vermeyi ihmal etmeyin. Videoyu beğenin, yorum yapın ve kanala abone olun. Şimdiden herkese teşekkürler. #karagümrük #anadoluselçukluspor #tribündenmaçhikayeleri
8 Nisan 2018 Pazar günü İstanbul'da Vefa stadında oynanan Ottocool Karagümrük-Bandırmaspor TFF 2.lig Beyaz grup müsabakası çok centilmence geçti.İki takımda müsabakayı kazanmak için kurallar çerçevesinde mücadele ettiler.Play off iddaasını sürdürmek isteyen Bandırmaspor maçı kazanmak için büyük gayret gösterdi.Müsabaka sonucu Karagümrük 0-Bandırmaspor 2 . Bandırmaspor özellikle ikinci yarıda baskılı oynayarak son dakikalarda Özgür Çelik ve Feyyaz Aydil ile aradığı golleri buldu.
Fethiyespor Spor Toto 2.Lig Beyaz Grup 33. Hafta mücadelesinde kendi sahasında Orduspor`u konuk etti. Fethiyespor sahadan, Uğur Erdoğan, Hakan Kutlu ve Serdar Vefa Yeşil`in golleriyle 3-0 galip ayrıldı. Fethiyespor`da geçtiğimiz hafta altyapı`dan profesyonel takıma geçen Enes Dada`da 78.dk`da oyunda dahil olarak Fethiyespor formasını ilk kez giymiş oldu. Serdar Vefa Yeşil, Fethiyespor formasıyla bu sezon ilk golünü atarken Rıdvan Türker`de bu sezon ilk kez ilk 11`de yer buldu. Fethiyespor müsabaka öncesi profesyonel takım oyuncuları, kadın futbol takımı oyuncuları ve Fethiyespor spor okulları öğrencileri ile birlikte sahaya çıkarken, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı`nı kutladılar.