Jordi cchortabtt's user profile page. Match highlights, posts and more on site!

“”

Report User

Highlights

Kamako's Barcelona-Valencia BTT

Barcelona a València en 6 etapes. Realitzada per el Grup Ciclista Kamako's 1a etapa Barcelona al Vendrell, ruta fàcil, haurem d'anar per ciutat fins a Viladecans, on ja comencem a agafar la muntanya, passem entre altres pobles per, Olesa de Bonesvalls, Canyelles, Panta de Foix, Clariana, Santa Oliva i arribem a Vendrell. 2a etapa Vendrell a Falset, passem per Albinyana, Salomo, Panta de Gaia, entre les Gunyoles i la Masó, seria millor fer-ho per carretera, ja que el track passa per un riu sec que està molt malament el pas i ple de punxes, passat el Atmotser, comença el dur de l'etapa, a la zona Alforja passarem per uns camins que han posat molins i arribem a Falset 3a etapa Falset a Arnes, passem pel Molar, Garcia i creuem el riu Ebre pel pont del Tren, Mora d`Ebre, Gandesa, Bot, hem buscat una via alternativa a la via verda per no tenir de portar llums per als túnels i només fem un tunel i una mica de via verda i arribem a Arnes. 4a etapa Arnes a Sant Mateu, l'etapa més dura de tota la ruta ja que tindrem de travessar els Ports, passem per Beseit, Fredes, aquí nosaltres vam voler baixar per Portell de l'Infern, (vistes impressionants), és una trialera de baixada de aprox 5,00 km impossible de baixar pujat a la bici, fins que arribes al pantà d'Ulldecona, hi ha una variant que pots fer, per carretera de Frades fins a la Senia, a partir de la Senia és planeig fins a Sant Mateu. 5a etapa Sant Mateu a Vila-real, ruta sense cap complicació ni positiu, passem per l'antiga Via Augusta Romana, per pobles de la Salzadella, Borriol, Castelló de la Plana i Vila-real. 6a etapa, Vila-Real a València, ruta igual de fàcil de l'anterior, només cal tenir en compte els quilòmetres acumulats que portem

User Detail Page

You can find user latest posts and related content on the page. Friends, comments for events / matches are also available on the page. Even you can find users who are same pleasure with current user.