In today's episode of #KangarooBhoomi, we have the Indian Cricket Team's first-ever analyst, Ramky. Watch him talk about how he got into this field, how he built his network and got into the Team India set-up, how video analysis helped Viru rectify the problem with his stance, and much more. Click the Below Duration to watch a specific segment 👉 00:00 - Introduction 👉 00:37 - Early days of Ramky 👉 01:39 - How he overcame 'the resistance to change' mentality of people 👉 03:27 - TNCA and MRF Pace foundation days 👉 05:55 - On how '45 minutes' changed his entire career and landed him with an analyst role for Team India 👉 07:57 - His first interaction with the Fab Five. 👉 09:28 - His early challenges. 👉 11:59 - Viru's difference in the stance found using video analysis 👉 14:42 - Fascinating illustration of how a coach's knowledge on strategy and tactics helped Ash bowl his best in a test series 👉 17:17 - On how Ash's understanding of analysts helped him for his own good 👉 22:14 - Where does Technology stand in today's cricketing scenario? 👉 27:36 - Importance of current day cricketers to be their own analysts to be consistent for a longer period of time 👉 28:28 - How Carnatic music helped Sachin Tendulkar and Rahul Dravid to perform better in Cricket? 👉 32:08 - Conclusion Subscribe to my Channel - https://bit.ly/SubscribetoAshwin HIT THE BELL ICON TO STAY UPDATED Check out my Previous Videos: 🏏 Season Finale | Reminisce With Ash | Guest Virat Kohli - https://youtu.be/7mUWiiQRr3o 🏏 Reminisce with Ash | Episode 20 | Guest Kumar Sangakkara - https://youtu.be/HQzOGx4QUcg 🏏 Reminisce with Ash | Episode 19 | Guest Shikhar Dhawan - https://youtu.be/AfUQlHxwMM4 🏏 Reminisce with Ash | Episode 18 | Guest Harsha Bhogle - https://youtu.be/yL8KL4KlvuQ 🏏 Reminisce with Ash | Episode 17 | Guest Actor Madhavan - https://youtu.be/9meibZLamX4 🏏 Reminisce with Ash | Episode 16 | Guest Rohit Sharma - https://youtu.be/wtkoEK1ucU8 🏏 Reminisce with Ash | Episode 15 | Guest Sanjay Manjrekar - https://youtu.be/kwAetdCYvzM 🏏 Reminisce with Ash | Episode 14 | Guest Russel Arnold - https://youtu.be/Cm8IJ0N-Xiw 🏏 Reminisce with Ash | Episode 13 | Guest Mr Rajhesh Vaidhya - https://youtu.be/Aprpj6-O-OY 🏏 Reminisce with Ash | Episode 13 | Guest Harbhajan Singh - https://youtu.be/I6l7rWHwoSU Check out my Official Website - http://www.raviashwin.com/ Follow me on: Facebook - https://www.facebook.com/AshwinRaviOfficial/ Twitter - https://twitter.com/ashwinravi99?lang=en Instagram - https://www.instagram.com/rashwin99/?hl=en
Fenerbahçe Sportif Direktörü Emre Belözoğlu, korona virüs hastası olan ve oksijen desteği alırken sarı-lacivertli takımın maçını izlediği görüntüler sosyal medyada yankı bulan 65 yaşındaki İbrahim Eyin ile görüntülü bir konuşma gerçekleştirdi. Fenerbahçe Sportif Direktörü Emre Belözoğlu, anlamlı bir harekete imza attı. Belözoğlu, korona virüse yakalandıktan sonra hasta yatağında oksijen desteği alırken sarı-lacivertli takımın maçını izlediği görüntülerle gündeme gelen İbrahim Eyin’le görüntülü konuşarak kendisine destek verdi. 2007 yılında da yoğun bakıma alınmış olan 65 yaşındaki Eyin, o zaman da hastane odasını Fenerbahçe Bayrakları ile donatmıştı. Ayrıca İbrahim Eyin’in görüntülerini Başakşehir ile oynanan maç öncesinde sarı-lacivertli futbolcular da izledi. “Sizlere her şartta destek olmak isteyen ve sizden hayata bağlanma gücünü bekleyen insanlar var. Lütfen unutmayın arkadaşlar” mesajı ile Sportif Direktör Emre Belözoğlu tarafından futbolculara gönderilen mesaj, mücadele öncesi önemli motivasyon sağladı.
Altay’ın TFF 1. Lig’de sahasında Bursaspor’u 3-1 mağlup ettiği maçın ardından konuşan Altay Teknik Direktörü Yücel İldiz, maçı kayıpsız geçtikleri için mutlu olduklarını söyledi. Bursaspor Teknik Sorumlusu Fazlı Tan ise maçın 30. saniyesinde öne geçtikleri golün hakem hatası sebebiyle verilmediğini belirterek, “Bu kararı hakemlerin vicdanına bırakıyorum” dedi. TFF 1. Lig’in 11. hafta maçında Altay, sahasında Bursaspor’u 3-1 mağlup etti. Altay’a galibiyeti getiren golleri Ziya Alkurt ve Paixao (2) kaydetti. Bursaspor’un tek golü 20. dakikada Kerem Şen’den geldi. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında iki takımın teknik adamları maçı değerlendirdi. "Kayıpsız geçtiğimiz için mutluyuz" Altay Teknik Direktörü Yücel İldiz, korona virüs yakalanan ve yoğum bakıma alınan Teknik Direktör Yılmaz Vural’a geçmiş olsun dileyerek sözlerine başladı. İldiz, “İnşallah değerli kardeşim Yılmaz Vural’dan iyi haberler alırız. Milli takım arasını iyi değerlendirdik. Geçen hafta kazandık, bu hafta da kazanmak zorundaydık. Bursaspor genç ve enerjik bir takım, iyi mücadele ettiler. Beklenmedik bir gol yedik ve devrenin sonuna doğru beraberliği yakaladık. İkinci yarıda yaptığımız değişikliklerle net bir skorla kazandık. Son 15-16 günde 5 tane maç oynayacağız, kadromuzu ona göre kullanmak durumundaydık. Bugünü kayıpsız geçtiğimiz için mutluyuz. Bursaspor’a bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum. İnşallah Yılmaz Vural’dan iyi haberler alırız. O her şeyin önünde, şu an ne maçı düşünüyorum ne puanı düşünüyorum” diye konuştu. "Bu kararı hakemlerin vicdanına bırakıyorum" Bursaspor Teknik Sorumlusu Fazlı Tan ise İzmir’e galibiyet için geldiklerini belirterek, “Maça iyi başladık ancak hakemler bizim gibi maça başlayamadı. 30. saniyede yan hakem ofsayt olmayan bir pozisyonda bayrağını kaldırıp bizim 1-0 öne geçeceğimiz durumda maçı 0-0’a getirdi. Maçın 90. dakikasında bu pozisyon olsa yorgunluğuna verebiliriz ama daha maçın 30. saniyesinde yarım metre geriden çıkan oyuncuyu yakalayamıyorsa gerçekten düşünmek lazım. Bu kararı hakemlerin vicdanına bırakıyorum. Sonrasında yine iyi oynayan taraftık ve 20. dakikada 1-0 öne geçtik. Daha sonra rakibimiz baskı kurdu ve devre arasına girerken maç 1-1’e geldi. İkinci yarıya da iyi başladık, hatta golü yediğimiz dakikaya kadar net pozisyonlarımız vardı. Fakat Altay bize göre daha tecrübeli bir takım, ilk getirilen yan topla Paixao’nun kafa golüyle 2-1 öne geçti. Bundan sonra yine baskı kurmaya çalıştık fakat başarılı olamadık. Çıkış anında kaptırdığımız bir topla penaltı oldu ve dağınıklık yaşadık. Biz takımımızın oyunundan memnunuz, iyi bir oyun ortaya koyduk. Bu maçtan gereken dersleri çıkaracağız” ifadelerini kullandı.
Hatayspor, Demir Grup Sivasspor’la 1-1 berabere kaldı. Hatayspor Basın Sözcüsü Rahmi Vardı ve Hatayspor Kaptanı Mesut Çaytemel maç sonu açıklamalarında bulundu. Hatayspor Basın Sözcüsü Rahmi Vardı, 4-1 skorla bitecek bir maçtan berabere ayrıldıklarını söyledi. Hatayspor’un daha iyi yerlere geleceğini belirten Vardı, "Yaklaşık iki haftadır 17 futbolcumuz korona virüs tedavisi görüyordu. Üç gün önce karantina süreleri bitti. Karantina süresinden sonra çok şükür ki futbolcularımızın ikisi hariç onlar da negatif çıktı ama onların karantina süresi bitmediği için bugün oynamaya imkanları olmadı. Tabii ki maç eksiğimiz var, antrenman eksiğimiz var konudan dolayı özellikle futbolcularımızın takım halinde çalışmaması, karantinadan dolayı da bireysel olarak bile çalışmamaları bizi etkiledi. Her zaman için şunu söyledik Atakaş Hatayspor kendine layık bir şekilde çıkıp oynayacaktır. Zor şartlarda oynayacaktır. Bizim yaklaşık 5 yıldır kolay hiçbir şeyimiz olmadı. 2. Lig’den 1. Lige, 1. Ligden Süper Lige bütün zorluklarla geldik, bu zorluklarımızın farkındayız, biz emeğimizin teriyle, alnımızın teriyle buralara geldik. Bugün de herkes izledi. Çok güzel bir maç oldu. Aslında 4-1 olacak bir maçtı ama maalesef 2 tanesi direkten döndü, birisi ofsayt olarak geçersiz sayıldı. Genelde takımımız iyiydi, eksiklerimiz vardı. Bu eksiklerimizi tamamlayalım inşallah, Atakaş Hatayspor önümüzdeki maçlara bakacaktır" diye konuştu. Çaytemel: "Güzel günler bizi bekliyor" Hatayspor kaptanı Mesut Çaytemel ise takımın bir aydır antrenman yapamadığını ama yine de çok iyi mücadele sergilediğini söyledi. İyi oyuna rağmen bir puana razı olduklarını dile getiren kaptan Çaytemel, "İki takımı da tebrik etmek lazım iyi mücadele oldu. Sivasspor tabii Avrupa kupası maçları da var, yorgun geldiler, bunun bilincindeydik. Özellikle son 15-20 dakikada çok iyi pozisyonlara girdik ama değerlendiremedik. 10 kişi kaldıktan sonra tabii biraz da en azından kaybetmemeyi de düşündük. Bizim için kötü olmayan bir puan aldık bugün çünkü çok uzun bir ara verdik. Bir aydır maç oynamıyor takım maalesef ama yavaş yavaş İnşallah ritmi yakalayacağız. Güzel günler bizi bekliyor. Pozisyonları değerlendirmiş olsaydık bugün 3 puanla ayrılacaktık sahadan ama nasip kısmet 1 puana razı olsun, iki takıma da tebrikler" şeklinde konuştu.
TITLE : Sehwag big statement after Rohit injury after Vadapav | Mumbai Indians | MI vs DC | IPL 2020 | ipl | TOPIC : rohit Sharma 264 highlights,Rohit Sharma,rohit Sharma injury,Rohit Sharma ipl 2020,rohit Sharma sixes,rohit Sharma injury updates, rohit Sharma play todays match,mi vs rr, Mumbai Indians, rohit Sharma highlights, rohit Sharma ipl 2020 highlights,Rohit Sharma out of IPL 2020, ROHIT SHARMA INJURY,rohit Sharma will play today's game, rohit Sharma play against rr,MI vs RR,MI UPDATES, mumbai indians,rohit sharma update,rohit sharma news today, rohit sharma play today ipl match,why rohit sharma not playing todays match, rohit sharma injury update,can rohit sharma play next match,mi vs rr live, rohit Sharma century, rohit Sharma huge sixes, rohit Sharma wife, Rohit Sharma hamstring injury, rohit sharma hamstring injury, rohit sharma hamstring injury updates,will mi play final 2020,will rohit sharma play final match, ROHIT SHARMA 2020 UPDATES LIVE, rohit sharma news today,why rohit sharma not go to toss,why rohit sharma not playing against Rajasthan Royals, mumbai indians vs rajasthan royals, Indian Premier League 2020 updates, rohit sharma injury new update,rohit sharma kab khelenge, rohit sharma ipl 2020 khelenge ya nahi,rohit sharma ki injury kaisi he,rohit sharma played next game, mumbai indians update on rohit sharma,rohit sharma play ipl 2020 or not, rohit sharma injury explain by doctor, ROHIT SHARMA INJURY IPL 2020 HINDI UPDATE,will rohit sharma play next match,why rohit sharma not play yesterday match, rohit sharma injury update by Mumbai Indians and bcci,why rohit sharma not selected for australia tour, rohit sharma injury latest first updates, ROHIT SHARMA HITMAN, Sunil gavaskar on rohit sharma,sunil gavaskar angry on selecters, sunil gavaskar,rohit sharma playing against rcb next match, rohit sharma injury Twitter reaction, rohit sharma injury public reaction,twitter reaction on rohit sharma,will rohit sharma playing against RCB, rohit sharma play todays match, rohit sharma playing today match against royal challengers Bangalore,Rohit Sharma vs rcb,rohit sharma playing next match,rohit sharma playing against delhi, rohit sharma playing against srh,rohit sharma playing match against Hyderabad,rohit vs dc,rohit vs srh, virendra sehwag, virendra sehwag vadapav, virendra sehwag on rohit sharma injury, sports news,p sports. HASTAGS : #rohitsharma #ipl2020 #MIvsRR #rohitinjury #hardikpandya #benstokes #sanjusamson #hamstringinjury #unstoppable #mi #MI #MUMBAI #MUMBAIINDIANS #IPL2020UPDATES #sunilgavaskar #sunilgavaskaronrohitsharma #MIvsRCB #rohitsharmainjurytwitter #twitterreaction #rohittwitter #rohittwitterreaction #RCBvsMI #MIvsDC #MIvsSRH #VIRU #sehwagonrohit THANKS FOR WATCHING 😘 LIKE, SHARE, SUBSCRIBE. ❤️❤️❤️❤️❤️
IPL 2020 Mumbai Indians Vs Sunrisers Hyderabad review क्या हुआ अरे क्या हुआ Written by Chandan Kumar Performed by Rahul Ranjan This is a sketch written by Chandan Kumar. in which IPL match analysis is done in a light-hearted manner... The match covered here is between Mumbai Indians and Sunrisers Hyderabad that took place on 4th October 2020.... This show is on the lines of Virendra Sehwag's show "Viru Ki Baithak".. Plz take time out to watch it and let me know your comments on it.... Performed and edited by : Rahul Ranjan IPL 2020 Match Funny Review Watch all episodes of क्या हुआ अरे क्या हुआ IPL 2020 Match Funny Review Watch all episodes (KKR Vs DC) Episode 1- https://youtu.be/VH1mwALflZk (SRH Vs MI) Episode 2- https://youtu.be/obK0rSVwsPo (DC Vs RCB) Episode 3- https://youtu.be/juVkvEDx9zQ (MI Vs RR) Episode 4- https://youtu.be/i19YVF4sC5w (CSK Vs KKR) Episode 5- https://youtu.be/ITwj6z85kXI (SRH Vs KXIP) Episode 6- https://youtu.be/jEd5Np23EMM (KKR Vs KXIP) Episode 7- https://youtu.be/-WxQRRjVYb8 (SRH Vs RR) Episode 8- https://youtu.be/RDJG2VT401Y (SRH Vs CSK) Episode 9- https://youtu.be/W50XrLuf5Z0 (RCB Vs KXIP) Episode 10- https://youtu.be/W6RTyB0YPn0 (KXIP Vs DC) Episode 11- https://youtu.be/2RKGf0zn1o8 #IPL2020 #ipl2020 #ipl #indianpremiureleague #Mumbai #Hyderabad #MumbaiIndians #SunrisersHyderabad #MumbaiIndiansVsSunrisersHyderabad #Sarjah #IndianCricket #Cricket #comedyoncricket #HardikPandya #Pandya Follow our channel Bihari Husband Marathi Wife on Facebook - https://www.facebook.com/Bihari-Husband-Marathi-Wife-104019094644094/ Twitter - https://twitter.com/WifeBihari?s=08 Instagram - https://www.instagram.com/invites/contact/?i=1oko86qiuw6rr&utm_content=hswinik
Bursaspor taraftarları, 3 kulübün Süper Lig’den düşürülmemesi üzerine bir açıklama yaparak duruma tepki gösterdi. Türkiye Futbol Federasyonu’nun liglerden küme düşürülmeyi kaldırılmasının ardından Adana Demirspor’un da Süper Lig’e çıkarılması konuları üzerine Bursaspor taraftarları da asıl mağdur olanın kendileri olduğunu dile getirerek, bu duruma tepki gösterdi. 27. ölüm yıl dönümünde Şehit Abdulkerim Bayraktar’ın mezarını ziyaret eden Bursaspor taraftarları dua ettikten sonra Pınarbaşı Parkı’nda açıklama yaptı. Taraftarlar adına konuşan Bursaspor Taraftarlar Birliği Başkanı Mehmet Güzelsöz, "Gönül isterdi ki, bayramlar ulusumuzu daha çok birleştirsin. Gönül ister ki ayrışmadan uzak bayramlar yaşayalım ama ne yazık ki bu bazen mümkün olmuyor. Birileri, yaptıklarıyla bize bayramlık ağzımızı açtırıyorlar. Türkiye Futbol Federasyonu ile Kulüpler Birliği kafa kafaya vermişler, korona virüs salgını sebebiyle ligden düşmeyi kaldırmışlar. Onlara günlerdir tek bir soru soruyoruz ama hala yanıt alabilmiş değiliz. Belki içlerinden aklı başında yanıt verebilecek biri çıkar diye burada tekrar soralım. Küme düşme rekabeti salgından etkilendi de, lige çıkma yarışı etkilenmedi mi? Hadi bu karar bir yanlışlıkla alındı ama bununla da bitmiyor ne yazık ki. Neymiş, Adana Demirspor play-off finalinde penaltılarla elenmiş, onlar da salgından etkilenmiş, onlar da lige alınıp Süper Lig 22 takıma çıkmalıymış. Türk futbolu, birilerinin lobisine ve parayla attırdığı tweetlere göre şekillenecek ise kapatın dükkanı gidin. Böyle bir şey olabilir mi? Allah aşkına salgın sebebi ile ligler zamanında tescil edilseydi, Bursaspor bugün Süper Lig’deydi. Liglere devam edildi, maçlar oynandı, puan tabloları şekillendi. Şimdi maçlar yok sayılıp, birilerinin gazı ile düşme kaldırılıyor, birilerine imtiyaz için çabalanıyor. Ama Bursaspor’a, Akhisar’a gelince yok. Biz salgından etkilenmedik galiba rüya görüyoruz aylardır. Türk futbolu böyle çifte standart görmedi" dedi. "Türk futboluna asla iyileşmeyecek bir yara daha açmadan gerekeni yapın" Osmanlıspor ve Eskişehirspor’un puan silme cezası alıp düştüğünü ve düşme kaldırılınca bu cezanın bir anlamı kalmadığını ifade eden Güzelsöz, "Biz puan silme cezası yüzünden lige çıkamadık. Bunun da hesabını veren yok. Suçumuz tepeye oynamaktı herhalde. Tümüyle bir komedi. Ama bu saçmalığa imza atanların unuttukları bir şey var. Aslında biz de bunu hatırlatmak için buradayız. Herkes bilsin, o lobiler, o ağalıklar Bursa’ya bize sökmez. Ya Bursaspor da hakkıyla Süper Lig’e alınacak, ya da lig normal haliyle devam edecek. Bundan ötesi, Türkiye ekonomisinin ihracat yükünü sırtlayan işçi kenti Bursa’nın ve vatanperver Bursa halkının yok sayılması olur. Bu sürecin tüm muhatapları için öngörülebilir sonuçları olacaktır. Son kez söylüyoruz ve sabırla çağrıda bulunuyoruz; bu hukuksuzluğa derhal son verin. Türk futbolunu katledenler, Türk futboluna asla iyileşmeyecek bir yara daha açmadan gerekeni yapın. Bu ülke insanının, bir de futbol üzerinden daha fazla ayrışma lüksü yoktur. Bursa’yı gözden çıkaranlar da, gözden düştüklerinde ah vah etmeyecekler" şeklinde konuştu.
Süper Lig’in son maçında Gaziantep Futbol Kulübü’ne yenilerek lige veda eden Yeni Malatyaspor’da Teknik Direktör Hikmet Karaman, özellikle pandemi sürecinden olumsuz etkilendiklerini dile getirerek “İnşallah önümüzdeki hafta federasyonumuz bu konuyu iyi bir şekilde değerlendirip düşen takımların empatisini yapar, herkes bir mutlu sona ulaşır” dedi. Süper Lig’in 34. haftasında Yeni Malatyaspor, sahasıdna Gaziantep FK’ya 1-0 mağlup oldu. Karşılaşma sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, küme düştükleri için çok üzgün olduklarına değinerek, “Kolay değil tabii, diğer sonuçlara bakıyorsunuz, 90 dakikaya bakıyorsun ve 90 dakika bize şunu gösteriyor; atan ile tutan iyi olacak bir takımda. Bu çok önemli. Bugün maçta 3 tane direkten dönen top var ama o kadar net pozisyon ki bunların birini içeri atmamız lazımdı” şeklinde konuştu. Pandemi sürecinden sonra ligde 8 müsabaka oynadıklarını hatırlatan Karaman, “Buna benzer maçlar oynadık. Kalecimiz 3 penaltı yaptırdı, bunu suç anlamında söylemiyorum. Bazı oyuncu arkadaşlara bu pandemi sürecinde önemli görevler düşüyordu, ama maalesef onlar bu mücadele içerisinde yer almadılar. Bizim açımızdan bu çok önemliydi. Mesela kalecimiz Farnolle 34 hafta oynadı, bu kolay değil. Ufuk feshedip gittikten sonra tamamen yalnız kaldı. Bir teknik adam formsuz oyuncuyu bazen değişebiliyor ama kaleci de böyle bir şansımız söz konusu değil” diye konuştu. Malatya’da ocak ayında yaşanan deprem ve sonrasında korona virüs nedeniyle yaşadıklarını anlatan deneyimli çalıştırıcı, “Oyuncuların bir kısmı özellikle yabancı oyuncuların huzursuz olduğu dönemler var ama kulüplerin bir yandan gelir alıyor. Bir gelir almadan oyuncuya ödeme yapamıyor, bu bizi etkiledi. Diğer takımlar da düşme potasındaki takımlar da ekonomik krizle mücadele etmişlerdir” ifadelerine yer verdi. Son olarak ise lige veda ettiklerinden dolayı hayal kırıklığı yaşadıklarını aktaran Hikmet Karaman, şöyle devam etti: “Biz aslında ligde kalsaydık çok şey konuşacaktık, diğer takımlarının adına. Çok üzücü bir durum; Malatya’nın, Kayseri’nin Ankaragücü’nün küme düşmesi. Büyük şansızlıklar olmuştur. Şimdi testler yapıyoruz, pozitif çıktığında antrenman iptal oluyor, oyuncu maça gelmiyor. O kadar çok şeyler yaşadık ki bunları küme düştükten sonra dile getirmek farklı bakış açılarından değerlendirildiğinde olumsuz gözükebilir. Biz bu mücadelenin içerisinde inanılmaz şeyler yaşadık. Bir şehre karşı sorumluluğumuz vardı, asla bırakmadık. Pandemi sürecinde biz de gelmeyebilirdik, bir takım mazeretler öne sürerdik, ama bütün zorlukları göz önüne alarak buraya geldik, mücadele ettik ve mücadele içerisinde var olduk. Fevkalade üzgünüz ama elimizden bir şey gelmiyor. İnşallah önümüzdeki hafta federasyonumuz bu konuyu iyi bir şekilde değerlendirir. Düşen takımların empatisini yapar, herkes bir mutlu sona ulaşır.”