שיחקתי עם ריאל מדריד נגד ברצלונה בארץ?! (ולוג קלאסיקו) by @PelegSkills - Post Details

שיחקתי עם ריאל מדריד נגד ברצלונה בארץ?! (ולוג קלאסיקו)

לפני שלושה שבועות אירחנו בבלומפילד את אגדות ברצלונה וריאל מדריד לאל קלאסיקו מהאגדות! ואני הייתי עם השחקנים כשזה קרה! האם שיחקתי בקלאסיקו ואיך זה להיות בויאייפי יחד עם המון אנשים חשובים בתעשיית הכדורגל? צפו וגלו! להצטרפות למשפחת הסקילרים: https://www.youtube.com/channel/UCRa3Lv7yR2O9h6aFaz8GqMg/join אם אהבתם את הסרטון לחצו על כפתור הלייק, עשו סאב לערוץ והפעילו את הפעמון! עד אז אני הייתי פלג סקילס, נתראה בסרטון הבא, ויאלה ביי! .................................................................................................................. אל תשכחו לעקוב אחריי ברשתות החברתיות! אינסטגרם: peleg_zini סנאפצ'אט: pelegzini פייסבוק : PelegSkills לפניות עסקיות: peleg4business@gmail.com © כל הזכויות בסרטון שייכות ל- PelegSkills © מי שמפר זכות זו ומעלה את הסרטון או חלק ממנו ללא רשות אחראי לשאת בכלל ההשלכות הנתונות בהפרה זו!

Similar Posts!

ולוג מנצ׳סטר יונייטד נגד ארסנל עם אליאור בילוקס (משחק מטורף!)
ולוג מנצ׳סטר יונייטד נגד ארסנל עם אליאור בילוקס (משחק מטורף!)

ֿֿאז סקילרים בסרטון של היום אני ואליאור הלכנו למשחק העונה עד עכשיו בפרמייר ליג - מנצ׳סטר יונייטד נגד ארסנל! כל הדרך מלונדון ארסנל שבלתי מנוצחת בליגה מגיעה לאולד טראפורד נגד מנצ׳סטר יונייטד אחרי שהתחזקה בתחמושת אדירה בחלון ההעברות ונמצאת במומנטום מצוין לאחר הניצחון על ליברפול. איך הגבנו למשחק המשוגע הזה? צפו וגלו! להצטרפות למשפחת הסקילרים: https://www.youtube.com/channel/UCRa3Lv7yR2O9h6aFaz8GqMg/join אם אהבתם את הסרטון לחצו על כפתור הלייק, עשו סאב לערוץ והפעילו את הפעמון! עד אז אני הייתי פלג סקילס, נתראה בסרטון הבא, ויאלה ביי! .................................................................................................................. אל תשכחו לעקוב אחריי ברשתות החברתיות! אינסטגרם: peleg_zini סנאפצ'אט: pelegzini פייסבוק : PelegSkills לפניות עסקיות: peleg4business@gmail.com © כל הזכויות בסרטון שייכות ל- PelegSkills © מי שמפר זכות זו ומעלה את הסרטון או חלק ממנו ללא רשות אחראי לשאת בכלל ההשלכות הנתונות בהפרה זו!



טסנו לאנגליה למשחק כדורגל בליגה האנגלית! (מקומות VIP)
טסנו לאנגליה למשחק כדורגל בליגה האנגלית! (מקומות VIP)

אז סקלרים אני ואליאור בילוקס טסנו ל11 יום בחו״ל כדי לראות משחקי כדורגל מטורפים! ובולוג של היום הלכנו למשחק טוטנהאם פולהאם! איך זה לשבת בוי איי פי ואיך נראה חווית משחק בליגה האנגלית? צפו וגלו! תודה רבה לארנה טיקטס על שיתוף הפעולה וארגון המשחקים! לאתר של ארנה טיקטס: https://arenatickets.co.il/ וואטסאפ ביזנס לסגירת כל משחקי הכדורגל שתרצו - https://wa.me/9720532143033?text= לאינסטגרם של עומר: https://www.instagram.com/omer_cohen84/ להצטרפות למשפחת הסקילרים: https://www.youtube.com/channel/UCRa3Lv7yR2O9h6aFaz8GqMg/join אם אהבתם את הסרטון לחצו על כפתור הלייק, עשו סאב לערוץ והפעילו את הפעמון! עד אז אני הייתי פלג סקילס, נתראה בסרטון הבא, ויאלה ביי! .................................................................................................................. אל תשכחו לעקוב אחריי ברשתות החברתיות! אינסטגרם: peleg_zini סנאפצ'אט: pelegzini פייסבוק : PelegSkills לפניות עסקיות: peleg4business@gmail.com © כל הזכויות בסרטון שייכות ל- PelegSkills © מי שמפר זכות זו ומעלה את הסרטון או חלק ממנו ללא רשות אחראי לשאת בכלל ההשלכות הנתונות בהפרה זו!



מגיב למלכי הדריבל (הבקעתי שלושער!)
מגיב למלכי הדריבל (הבקעתי שלושער!)

בסרטון של היום אני הולך להגיב למשחק הראשון במלכי הדריבל! איך הרגשתי במשחק מנקודת המבט שלי, איך היה לשחק עם רונאלדיניו וגם מגיב לאחד על אחד נגד דניאל יונה! תודה לMTR7 על הסרטון של המשחק המלא! להצטרפות למשפחת הסקילרים: https://www.youtube.com/channel/UCRa3Lv7yR2O9h6aFaz8GqMg/join אם אהבתם את הסרטון לחצו על כפתור הלייק, עשו סאב לערוץ והפעילו את הפעמון! עד אז אני הייתי פלג סקילס, נתראה בסרטון הבא, ויאלה ביי! .................................................................................................................. אל תשכחו לעקוב אחריי ברשתות החברתיות! אינסטגרם: peleg_zini טיקטוק: pelegskills לפניות עסקיות: peleg4business@gmail.com © כל הזכויות בסרטון שייכות ל- PelegSkills © מי שמפר זכות זו ומעלה את הסרטון או חלק ממנו ללא רשות אחראי לשאת בכלל ההשלכות הנתונות בהפרה זו!



אתגרתי את הסקילר הכי טוב בישראל לאחד על אחד
אתגרתי את הסקילר הכי טוב בישראל לאחד על אחד

אז סקילרים בסרטון של היום אני הולך לאתגר את האחד והיחיד הסקילר והפריסטיילר הטוב בארץ דודי לוי! בסרטון אנחנו הולכים לאתגר אחד את השני והטוב ביותר יוכתר כסקילר הישראלי! מי אתם חושבים שינצח? צפו וגלו! לטיקטוק של דודי: https://vm.tiktok.com/ZSeGaMUoU/ לקניית כרטיסים למלכי הדריבל: https://2207.kupat.co.il/show/malkei-hadribel-3 הטבות: הטבה ללקוחות כרטיס האשראי FLY CARD של אל על 100 ש"ח הנחה לכרטיס תמורת 60 נקודות הטבה ללקוחות MAX 50 ש"ח הנחה לכרטיס יחיד (תמורת פינוק) הטבה ללקוחות גודיז 50 ₪ הנחה לכרטיס (תמורת 10 גודיז) הטבה ללקוחות Poalim wonder 50 ₪ הנחה לכרטיס יחיד (תמורת 20 נקודות) הטבה ללקוחות בנק הפועלים המצורפים לתכנית ההטבות Poalim Wonder יש להוריד את קוד הקופון באמצעות אפליקציית Poalim Wonder ולהזין את הקוד באתר קופת תל אביב. בכפוף לתנאי ההטבה המפורסמים בעמוד ההטבה באפליקציה. הטבה ללקוחות אמריקן אקספרס 50 ש"ח הנחה לכרטיס להצטרפות למשפחת הסקילרים: https://www.youtube.com/channel/UCRa3Lv7yR2O9h6aFaz8GqMg/join אם אהבתם את הסרטון לחצו על כפתור הלייק, עשו סאב לערוץ והפעילו את הפעמון! עד אז אני הייתי פלג סקילס, נתראה בסרטון הבא, ויאלה ביי! .................................................................................................................. אל תשכחו לעקוב אחריי ברשתות החברתיות! אינסטגרם: peleg_zini סנאפצ'אט: pelegzini פייסבוק : PelegSkills משרד פרסום: FRESH ייצוג: SPOT לפניות עסקיות: peleg4business@gmail.com © כל הזכויות בסרטון שייכות ל- PelegSkills © מי שמפר זכות זו ומעלה את הסרטון או חלק ממנו ללא רשות אחראי לשאת בכלל ההשלכות הנתונות בהפרה זו!



אתגר הטוטי כדורגל עם שני שחקני ליגת העל!
אתגר הטוטי כדורגל עם שני שחקני ליגת העל!

אז סקילרים בסרטון של היום אני הולך לאתגר שני שחקני ליגת העל! דני קארצב ודני עמוס! באילו אתגרים ניצחתי? צפו וגלו! הסרטון בשיתוף ארגון השחקניות והשחקנים בישראל https://instagram.com/israel_football_players_org?utm_medium=copy_link לקניית קלפים בעיצוב אישי מאתר צ'אמפ: https://bit.ly/3omfSzQ להצטרפות למשפחת הסקילרים: https://www.youtube.com/channel/UCRa3Lv7yR2O9h6aFaz8GqMg/join אם אהבתם את הסרטון לחצו על כפתור הלייק, עשו סאב לערוץ והפעילו את הפעמון! עד אז אני הייתי פלג סקילס, נתראה בסרטון הבא, ויאלה ביי! .................................................................................................................. אל תשכחו לעקוב אחריי ברשתות החברתיות! אינסטגרם: peleg_zini סנאפצ'אט: pelegzini פייסבוק : PelegSkills משרד פרסום: FRESH ייצוג: SPOT לפניות עסקיות: peleg4business@gmail.com © כל הזכויות בסרטון שייכות ל- PelegSkills © מי שמפר זכות זו ומעלה את הסרטון או חלק ממנו ללא רשות אחראי לשאת בכלל ההשלכות הנתונות בהפרה זו! Music from Free To Use Music Track: Nothing by Damtaro https://youtu.be/KFFPq2M_6t0